سریال انیمیشنی «سونیک» در راه است


سریال انیمیشنی «سونیک» در راه است

تهران- ایرنا- سریال انیمیشنی و سه بعدی «سونیک خارپشت» سال 2022 میلادی به شبکه اینترنتی نتفلیکس می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی انگجت، شبکه نتفلیکس ماه دسامبر (آذر- دی ۹۹) در یک توییت به تولید و پخش سریال انیمیشنی و سه بعدی سونیک خارپشت اشاره و سپس آن را پاک کرد. حالا با گذشت چند ماه این شبکه اینترنتی و شرکت‌های سگا و وایلد برین روز گذشته (دوشنبه ۱۳ بهمن) در تایید این خبر، رسما از سریال سونیک پرایم (Sonic Prime) رونمایی کردند.

در این پویانمایی ۲۴ قسمتی که از سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد، سرنوشت یک مجموعه چندجهانی در دستان کاراکتر محبوب سونیک است که در این ماجراجویی سفری به سمت خودشناسی و رستگاری را نیز تجربه خواهد کرد.

مخاطب هدف سریال سونیک پرایم نتفلیکس، کودکان بین ۶ تا ۱۱ سال و همه هواداران کوچک و بزرگ این شخصیت نوستالژیک هستند. این سریال در استودیو انیمیشن‌سازی وایلدبرین در ونکوور کانادا ساخته می‌شود و سگا و وایلد برین در تمام مراحل تولید، توزیع و کسب مجوز آن با هم همکاری خواهند کرد. کمپانی «من آو اکشن اینترتیمنت»، سازنده انیمیشن‌های پرطرفداری چون بن ۱۰ و ۶ قهرمان بزرگ نیز به عنوان مجری طرح و تهیه‌کننده اجرایی با تیم ساخت این سریال همراه خواهد شد.

خبر ساخت سریال انیمیشنی سونیک در شرایطی منتشر می‌شود که لایواکشن سونیک خارپشت از پارامونت با بازی جیمز مارسدن و جیم کری ۲۱ اوت سال گذشته (۳۱ مرداد ۹۹) اکران شد و در گیشه آمریکا و جهان به ترتیب ۱۴۹ و ۳۲۰ میلیون دلار فروش کرد. سگا و پارامونت از ساخت دنباله این فیلم خبر داده‌اند.

شخصیت سونیک اولین بار با یک بازی ویدئویی برای کنسول سگا شناخته شد. مجموعه بازی های ویدئویی سونیک که از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ هستند، اولین بار در سال ۱۹۹۱ عرضه شدند و از آن زمان تاکنون بیش از یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون نسخه از آنها به فروش رفته و دانلود شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا