چالش‌های یک پروژه


چالش‌های یک پروژه

پروژه پیاده‌رو خیابان شهدا مشکلات زیادی برای شهروندان خرم‌آبادی ایجاد کرده اما اعضای شورای شهر اجرای آن را خوب قلمداد می‌کنند.

یک راننده تاکسی در این خصوص به ایسنا گفت: پس از فعالیت در این پروژه، ترافیک شهر بیشتر شده و به طور میانگین روزی کمتر از 10 هزار تومان کار می‌کنیم و این در حالی است که می‌توانند شب‌ها کار کنند.

وی ادامه داد: مطمئناً با تکمیل این پیاده‌رو گره ترافیکی شهر بیشتر خواهد شد و ما رانندگان اذیت می‌شویم.

یک شهروند دیگر نیز گفت: این پیاده‌رو شاید خوب باشد اما ابتدا باید برای ترافیک آن چاره‌اندیشی می‌کردند. همین حالا هم در ساعات پر تردد ترافیک خیلی اذیت می‌کنند و بدون شک با اجرای این پروژه ترافیک بیشتر و بیشتر می‌شود.

زهرا نظری، نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد در خصوص پروژه پیاده‌رو خیابان شهدا، اظهار کرد: همه طراحی‌های خیابان‌های ما در گذشته براساس عبورومرور و تردد خودروها صورت گرفته که متاسفانه در خیابان‌های شهر با محدودیت عرض پیاده‌روها مواجهیم به‌طوری‌که مردم مجبورند در ساعات پرتردد از مسیر خیابان‌ها و لابه‌لای خودروها تردد کنند.

وی ادامه داد: اما ما می‌خواهیم خیابان‌های مرکز شهر را از خودرو پس بگیریم و شهر را به سمت پیاده‌محوری و تحرک پیش ببریم.

نظری تاکید کرد: اگر قرار است با اجرای پروژه خیابان شهدا شاهد گره ترافیکی بیشتر باشیم بهتر است در اجرای طرح قدری تامل کنیم چون هدف نهایی ما رضایت مردم است.

نایب رئیس شورای شهر خرم‌آباد تاکید کرد: صلاح شهر در این است براساس علوم روز به دنبال تغییر و تبدیل سیاست خودرومحوری به انسان‌محوری باشیم و بکوشیم خرم‌آباد را به شهر "زندگی" تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: در اجرای پروژه پیاده‌رو شهدا، راهنمایی و رانندگی باید پای کار بیاید تا با بحث‌های فنی و کارشناسی به نتایج مطلوب برسیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج