فراخوان جشنواره استانی رهوا دانشگاه آزاد اسلامی مشهد منتشر شد


فراخوان جشنواره استانی رهوا دانشگاه آزاد اسلامی مشهد منتشر شد

مشهد- ایرنا- رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره دانشجویی رهوا با موضوع مهارت‌های زندگی دانشجویی برای دانشجویان این استان خبر داد.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به نقل از ‌حجت الاسلام والمسلمین جواد مهدوی نسب گزارش داد: جشنواره دانشجویی رهوا در پنج محور آموزشی،‌ پژوهشی، ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری، فناوری و ادبی هنری در ۲۷ رشته مختلف برای دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس Rahvaa.ir آثار و مقالات خود را تا ۳۱ فروردین سال آینده در این سایت بارگذاری کنند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: نتایج جشنواره نیز سوم خرداد ماه سال آینده طی مراسم پایانی اعلام خواهد شد.

وی گفت: ۸۰۰ میلیون ریال جایزه برای ۸۰ نفر برتر این جشنواره در نظر گرفته شده است.

کلمه "رهوا" یک عبارت قرآنی به معنای وسعت و راه با آرامش می‌باشد که از آیه ۴۴ سوره مبارکه دخان گرفته شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با ۶۰ هزار دانشجو شامل ۱۰ واحد و ۶ مرکز است که از این میان مشهد و نیشابور واحدهای جامع هستند. این دانشگاه هزار عضو هیات علمی دارد و ۶۱۶ رشته‌شهر، ۱۴۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد و ۱۱۴ رشته مقطع دکتری در آن دایر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان