مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد


مادر باردار پر خطر نیکشهری با اورژانس هوایی به یزد منتقل شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: یک مادر باردار پر خطر نیکشهری از طریق اورژانس هوایی از نیکشهر به ایرانشهر و پس از آن به یزد برای درمان اعزام شد.

دکتر کامران کردی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی مبنی بر وضعیت اورژانسی مادر باردار و طولانی بودن راه‌های ارتباطی زمینی، بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر به مقصد نیکشهر به پرواز درآمد.

وی افزود: با توجه به شرایط اورژانسی این مادر ٣٨ ساله و ضرورت انجام اقدامات درمانی خاص و لزوم انتقال سریع به مرکز درمانی مجهز، ماموریت اورژانس هوایی انجام و بیمار پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به فرودگاه ایرانشهر منتقل و طبق هماهنگی با اورژانس هوایی کشور با توجه به مسافت زیاد و تسهیل در امر انتقال، این مادر باردار با هواپیما جهت درمان تخصصی و تکمیلی به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ضمن قدردانی از زحمات کادر پرواز و تیم پزشکی اورژانس هوایی و با بیان اینکه حتی ثانیه‌ها هم در زندگی این بیمار تاثیر گذار بود ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات پزشکی در یزد این شخص سلامتی خود را باز یابد و به آغوش خانواده‌اش برگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رمزگشایی از پیام ایران به اسرائیل/ نتانیاهو؛ وامانده بر سر دوراهی