آپدیت اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 9 اس منتشر شد


آپدیت اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 9 اس منتشر شد

گجت نیوز آپدیت اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 9 اس معرفی شد. Xiaomi Redmi Note 9S سال گذشته همراه با اندروید 10 گوگل معرفی شد. شیائومی سرانجام آپدیت اندروید 1‍1 را برای نسخه جهانی گوشی Redmi Note 9S خود منتشر کرد. بنابراین علاوه بر ردمی نوت 9 پرو (که آپدیت جدید اندروید را در نوامبر گذشته... نوشته آپدیت اندروید 11 برای شیائومی ردمی نوت 9 اس...

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۹ اس معرفی شد. Xiaomi Redmi Note 9S سال گذشته همراه با اندروید ۱۰ گوگل معرفی شد.

شیائومی سرانجام آپدیت اندروید ۱‍۱ را برای نسخه جهانی گوشی Redmi Note 9S خود منتشر کرد. بنابراین علاوه بر ردمی نوت ۹ پرو (که آپدیت جدید اندروید را در نوامبر گذشته دریافت کرده بود)، اکنون آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۹ اس نیز منتشر شده است. این به‌روزرسانی با شماره مدل V12.0.1.0.RJWMIXM برای برخی از کاربران این گوشی‌ها عرضه شده است. بنابراین اگر شما هم جزو کاربران برنامه Stable Beta باشید، می‌توانید اکنون این به‌روزرسانی را دریافت کنید. شیائومی معمولاً پیش از انتشار نسخه نهایی به‌روزرسانی‌های اندروید، آن را در اختیار کاربران برنامه Stable Beta قرار داده است و پس از گزارش آن‌ها، نسخه پایدار را برای تمام کاربران منتشر می‌کند.

آپدیت اندروید ۱۱ برای شیائومی ردمی نوت ۹ اس

آنطور که گفته می‌شود، حجم فایل این به‌روزرسانی حدود ۲.۵ گیگابایت است و به زودی طی روزهای آینده توسط تمام کاربران جهانی این گوشی دریافت خواهد شد. این به‌روزرسانی نسخه اندروید گوشی شما را به‌ جدیدترین نسخه پلتفرم اندروید ارتقاء می‌دهد. علاوه بر این، پچ امنیتی را نیز به پچ ماه ژانویه ۲۰۲۱ به‌روز می‌کند. ناگفته نماند که اندروید ۱۱ گوگل با رابط کاربری سفارشی MIUI 12 شیائومی همراه خواهد بود. نسخه جدید اندروید اکنون اینجاست و شیائومی به کاربران گوشی ردمی نوت ۹ اس اجازه می‌دهد طعم آخرین نسخه اندروید را بچشند.

گوشی ردمی نوت ۹ اس سال گذشته همراه با MIUI 11 و اندروید ۱۰ معرفی شد و اکنون یکی از به‌روزرسانی‌های بزرگ این پلتفرم را دریافت کرده است. ضمن آنکه گفته می‌شود این گوشی آپدیت MIUI 12.5 را هم می‌تواند دریافت کرد؛ هرچند هنوز توسط سازنده تأیید نشده است. شیائومی ۸ فوریه قصد دارد از رابط کاربری MIUI 12.5 خود رونمایی کند. این به‌روزرسانی همزمان با گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی می ۱۱ معرفی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی