بهره برداری از 11 طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان آغاز شد


بهره برداری از 11 طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان آغاز شد

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان تویسرکان، از آغاز بهره برداری 11 طرح و پروژه عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 539 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایرنا، «سیدرسول حسینی» روز سه شنبه درباره جزئیات طرح هایی افتتاح شده، اظهار داشت: واحد بره پرواری ۲۴۰ رأسی با ایجاد اشتغال برای پنج نفر و اعتبار یک میلیارد تومان(۴۰۰ میلیون تسهیلات بانکی و ۶۰۰ میلیون تومان آورده) در روستای «لامیان» به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین طرح آبیاری کم فشار روستای «جرا» نیز در سطح ۲۳۱ هکتار با اشتغالزایی ۵۰ نفر و یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار تویسرکان گفت: بهره برداری از هشت طرح گلخانه ای با اعتبار یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان نیز روز گذشته به صورت همزمان آغاز شد.

حسینی گفت: بهره برداری از فاز دوم پروژه بهسازی روستای «جرا» با اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع روکش آسفالت و اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان نیز آغاز شد.

به گفته فرماندار تویسرکان، همچنین در روستای جرا این شهرستان ۱۴۵ سند واحد مسکونی صادر و ۳۳ واحد نیز مقاوم سازی شده با صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، کانال سنگی و 2 دهنه پل دراین روستا اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفت که ۶۵۱ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

«سید سعید شاهرخی» اظهار داشت: برهمین اساس بهره برداری از ۵۸۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز و ۶۸ طرح با پنج هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ زنی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد