خوزستان، میزبان جام ستارگان فوتوالی ایران


خوزستان، میزبان جام ستارگان فوتوالی ایران

دومین دوره جام ستارگان فوتوالی کشور به میزبانی هیات ورزش روستایی خوزستان برگزار می‌شود.

علی شریفات، مسئول کمیته فوتوالی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: دومین دوره جام ستارگان فوتوالی ایران، با حضور هشت تیم فوتوالی ایران از ۲۲ بهمن‌ماه به مدت سه روز به میزبانی هیات ورزش روستایی خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات با حضور تیم‌های استان‌های خوزستان، یزد، بوشهر، کرمان، گلستان، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان خواهد بود. همچنین تیم مقاومت گلساپوش یزد؛ قهرمان جام ستارگان جوان فوتوالی ایران نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

مسئول کمیته فوتوالی هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان همچنین با اشاره به انجام رقابت‌های فوتوالی استان، گفت: این مسابقات، دهم بهمن‌ماه با مساعدت آقای حسینی رییس هیات ورزش روستایی و آقای جباری دبیر هیات استان، با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و در میان شور و هیجان تیم‌های شرکت‌کننده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمین فوتبال ساحلی جنب پارک لاله اهواز برگزار شد.

وی عنوان کرد: در پایان نیز تیم بندر خرمشهر به مقام قهرمانی رسید، هیات روستایی مسجدسلیمان دوم شد و آپادانا ابوذر شوش مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...