نمایشگاه سربندهای ماه در بوشهر افتتاح شد


نمایشگاه  سربندهای ماه  در بوشهر افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه نقاشی انفرادی سربندهای ماه از آثار هنرمند محمدعلی نادری روز سه‎شنبه در آئینی با حضور شماری از هنرمندان و مسئولان محلی در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در این ارتباط در گفت و گو با ایرنا گفت: نمایشگاه یاد شده از امروز به مدت ۶ روز از ساعت ۱۳ تا ۱۹ بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

امید پارسایی‌‎فر افزود: در نمایشگاه سربندهای ماه ۳۰ اثر نقاشی با مضمون سرداران شهید ملی و استانی در معرض دید علاقه‎‌مندان گذاشته شده‌است.

وی عنوان کرد: تابلوهای این نمایشگاه از نظر تکنیک خلق اثر دارای سطح بالایی است که بخش از َآن نیز در شهرهای تهران و قم به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

پارسایی‌فر افزود: این آثار توسط جوانی خلق شده که سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده ولی اینکه امروز بر اساس احساس وظیفه با چنین پشتکاری چهره قهرمانان ملی و استانی را در سطحی بالا به تصویر کشیده‌است نشان دهنده ارتباط قلبی این هنرمند با موضوع است.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر ۲۶ برنامه مختلف فرهنگی هنری از سوی حوزه هنری استان بوشهر اجرا می‌شود.

پارسایی‌فر اظهار داشت: تولید نماهنگ، شعرخوانی و داستان، موسیقی، خاطره گویی، نقالی و روایت انقلاب ازجمله برنامه‌های شاخص حوزه هنری استان برای دهه فجر است.

وی عنوان کرد: نمایشگاه محیطی انقلاب (دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهل دومین سال) در سطح شهر بوشهر، نمایشگاه آثار هنری انقلاب آثار هنرمند سیده رقیه حسینی، رونمایی از آثار نقاشان استان تارخ احمدزاده با موضوع مقاومت و ولایت، برپایی جشنواره استانی سروده‌ انقلاب، نشست با هنرمندان موسیقی گروه مفتون دیگر برنامه‌‎های دهه فجر در استان بوشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی