راهیابی گروه‌ تواشیح دانش‌آموزی مازندران به مرحله نهایی مسابقات همخوانی کشور


راهیابی گروه‌ تواشیح دانش‌آموزی مازندران به مرحله نهایی مسابقات همخوانی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: گروه تواشیح دانش‌آموزان استان مازندران به پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور راه یافت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، «علیرضا سعدی پور» از راهیابی گروه‌ تواشیح دانش‌آموزی مازندران به مرحله نهایی مسابقات همخوانی کشور خبر داده و اظهار کرد:گروه تواشیح حمد از دارالقرآن امام حسن مجتبی علیه السلام بابل در مرحله کشوری این مسابقات قرآنی که دبیرخانه و میزبانی آن بر عهده استان سمنان است، حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مازندران مهد گروههای همخوانی و مدیحه سرایی است، خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته گروه‌های دانش‌آموزی ابرار دارالقران امام خمینی(ره) ساری، آل طه دارالقران شهید بهشتی جویبار، حنان دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) بابل رتبه های برتر کشوری را کسب نموده‌اند.در این دوره از مسابقات که با حضور تمامی دارالقرآن‌های کشور برگزارشد،۱۰ گروه تواشیح به مرحله‎ی نهایی راه پیدا کردند.

سعدی پور با بیان اینکه تلاش داریم فعالیت های قرآنی در سطح استان بیش از پیش نهادینه شود گفت: مازندران با ۳۴ دارالقرآن در عرصه فرهنگ و ادب قرآنی، اساتید بسیار زیادی تربیت کرده که افتخارات بسیاری در سطوح کشوری کسب کرده اند و این گروه نیز در زمره این عزیزان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مسابقات ١۵-١۳ بهمن از طریق برخط به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد، افزود: سید امیررضا محمدی، ابوالفضل مهدی نژاد، امیرمحمدرحیمی فرد، سینا یعقوبی، علی یحیی زاده، محمد صالح علیزاده و محمدمهدی گنجیان اعضای این گروه تواشیح را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج