تخریب و نوسازی ایستگاه‌های قدیمی آتش‌نشانی در تهران


تخریب و نوسازی ایستگاه‌های قدیمی آتش‌نشانی در تهران

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ازبرنامه تخریب و نوسازی ایستگاه های قدیمی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد.

مهدی داوری در خصوص ایمنی و شرایط سازه های ایستگاه های آتش نشانی تهران، گفت: هر ایستگاه آتش نشانی که ساخته می شود آخرین ضوابط و شرایط مقاومت سازه ای و مقاومت در برابر زلزله در آن دیده می شود.

وی اظهار کرد: برخی از ایستگاه های آتش نشانی تهران قدمت زیادی دارند و بر اساس برنامه ای در حال نوسازی همه این ایستگاه ها هستیم، بطوریکه این ساختمان ها تخریب و نوسازی می شوند و ایستگاه جدیدی جایگزین ایستگاه قدیمی می شود.

وی گفت: آخرین برنامه برای ایستگاه واقع در افسریه است، این ایستگاه کاملا ناپایدار بود که فرایند ساخت آن را آغاز کردیم و امیدواریمسال ١۴٠٠ به بهره برداری برسد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: ایستگاه هایی که قدیمی هستند و بر اساس مقاومت نیاز به سازه و بازسازی دارند، در این برنامه هستند.

وی تاکید کرد: می توان با اطمینان گفت که از ٣٠ سال پیش تا به حال هر ایستگاه آتش نشانی که ساخته شده در برابر زلزله مقاوم است،یعنی بیش از ٨٠ تا ٩٠ درصد ایستگاه ها در برابر زلزله مقاوم هستند، آن تعدادی هم که در بافت قدیمی واقع هستند و در سال های خیلی دورتر ساخته شده اند، اقدامات لازم برای مقاوم سازیشان صورت گرفته اما در برنامه جدید سازمان همه این ایستگاهها نوسازی خواهند شد.

47231

کد خبر 1482329

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی