طرح ملی   توسعه مشاغل خانگی فرصتی برای مدیریت کسب و کارهای خرد


طرح ملی   توسعه مشاغل خانگی  فرصتی برای مدیریت کسب و کارهای خرد

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: در راستای شناسایی پیشران‌های توانمند برای همکاری در اجرای بهینه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل و مسئول دبیرخانه این طرح در استان از کارگاه تابلو فرش و فرش بافی در اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: این طرح فرصت خوبی برای مدیریت کسب و کارهای خرد خانگی از طریق پیوند با بنگاه‌های بالادستی، تشکیل شبکه، خوشه‌سازی و برندسازی را فراهم می‌کند.

بهرنگ کوهی با بیان اینکه در این طرح بستر مناسبی جهت اشتغال مشمولان با آموزش، توانمندسازی و مشاوره پیشران‌ها ایجاد خواهد شد، افزود: با همکاری پیشران‌های فعال در این طرح زیرساخت‌های لازم برای ارتقای جایگاه کسب و کارهای خانگی و مزیت‌های شغلی شناسایی شده در استان فراهم می‌شود.

در این بازدید مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل از ارزیابی و پایش اولویت ها و استعدادهای شغلی بیش از یک هزار متقاضی خبر داد و افزود: تلاش داریم با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، در قالب این طرح ملی از پیشران‌ها در جهت هدایت، توانمندسازی، اتصال به بازار متقاضیان و کاهش نرخ بیکاری استان حمایت کنیم.

میثم ضارب‌نیا ادامه داد: اهداف پیش بینی شده این طرح با اتصال به بازار محقق می شود به همین خاطر تلاش داریم با استفاده از ظرفیت پیشران‌های فعال استان و ارائه خدمات آموزشی لازم به متقاضان برای راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی این هدف‌ها را محقق کنیم.

فعال حوزه‌ تابلو فرش و فرش‌بافی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در این کارگاه، آمادگی خود را برای همکاری در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حوزه آموزش و توانمندسازی اعلام کرد.

مینا عبدی افزود: امیدوارم با حمایت‌ و مشوق‌های در نظر گرفته شده برای پیشران‌ها در قالب این طرح بتوانیم فعالیت‌های کاری خود را در جهت توسعه اشتغال و رونق اقتصادی گسترش دهیم.

وی یادآور شد: لازم است برای توسعه فعالیت‌ها، ارائه آموزش و توانمندسازی بیشتر متقاضیان، فضای فیزیکی مناسبی در اختیار کارگاه‌ها باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟