دانشجو معلم باید بتواند نقش خود را به عنوان هدایتگر جامعه ایفا کند


دانشجو معلم باید بتواند نقش خود را به عنوان هدایتگر جامعه ایفا کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشجو معلم با ورود به دستگاه تعلیم و تربیت باید بتواند نقش خود را به عنوان هدایتگر جامعه ایفا کند.

علی آقایی جودکی امروز ۱۴ بهمن ماه در مراسم استقبال از دانشجو معلمان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان لرستان با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: معلمان هدایتگران جامعه بشری هستند و وظیفه خطیر تعلیم و تربیت را بر عهده دارند و براین اساس مسئولین معلمان بسیار سنگین است که باید بر جای پیامبران تکیه کنند.

وی ادامه داد: دانشجو معلمان در وادی‌ مهمی قدم گذاشتند که مسئولیت آنان را دو چندان می‌کند.

جودکی افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی ماموریت‌گرا با رویکرد فرهنگی و تربیتی است که در این دانشگاه نقش تربیتی بر آموزشی به خوبی می‌چربد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با تاکید براینکه اساس برنامه‌های این دانشگاه تربیتی و فرهنگی است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان خاص است و بر این اساس دانشجو معلمان و کارکنان باید خاص باشند چرا که تربیت نسل‌ها را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: دانشجو معلم با ورود به دستگاه تعلیم و تربیت باید بتواند نقش خود را به عنوان هدایتگر این جامعه ایفا کند.

جودکی با تاکید براینکه تا زمانی که نخبگان وارد آموزش و پرورش نشوند تحولی در این دستگاه رخ نخواهد داد، اضافه کرد: یکی از اتفاقات مبارک این است نخبگان تمایل دارند به دانشگاه فرهنگیان ورود پیدا کرده و معلم شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه این دانشگاه مبدا و ملجا تحول در آموزش وپرورش است، یادآور شد: امیدوارم دانشجو معلمان در امر تعلیم و تربیت تحول ایجاد کرده و بتوانند کشور را به توسعه پایدار و همه جانبه برسانند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا