انقلاب اسلامی به ارباب بودن حکومت‌ها در ایران پایان داد


انقلاب اسلامی به ارباب بودن حکومت‌ها در ایران پایان داد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به ارباب بودن حکومت‌ها در ایران پایان داد و حاکمیت و دولت را به عنوان نهادی خدمتگذار برای مردم تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه‌شنبه در آئین افتتاح یک طرح آبیاری کم فشار در روستای نورآباد آبیک افزود: امروز افتخار دولت جمهوری اسلامی این است که خدمتگزار مردم شده و دوران نوکر بودن مردم نزد دولتمردان حکومت قبلی به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: یک روزی در حکومت پهلوی همه برای ارباب کار می کردند، درحالی که امروز به برکت انقلاب اسلامی هرکسی آقای خودش است و روی پای خویش می‌ایستد.

جمالی پور تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی خارجی‌ها برای ما کارخانه و راه می‌ساختند و ایرانی‌ها کارگر آن بودند تا از اندک رفاه برخوردار شوند، اما امروز خوشبختانه ملت ایران روی پای خودش ایستاده و وابسته به خارجی ها نیست و به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت های زیادی دست یافته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه مملکت در سایه کلمه «ما» ساخته می‌شود، اظهار داشت: کسانی که به دنبال منافع شخصی هستند و جمع را نمی‌بینند قطعا در راه شیطان قدم گذاشته و موفق نخواهند شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید پذیرفت مشکلات و ایراداتی نیز در کشور وجود دارد اما این به خاطر مرحله گذار میهن اسلامی به سمت توسعه است و اگر دست به دست هم دهیم، آینده بهتری را فراهم خواهیم کرد.

جمالی پور یادآور شد: کشور ما ظرفیت های فراوانی دارد و به شرط وحدت و باهم بودن می توانیم آینده خوبی را برای میهن مان و خود فراهم کنیم، مانند کشاورزان آبیک که امروز منافع خودشان را اشتراک کردند تا از خدمات آب و اراضی کشاورزی در قالب سامانه های آبیاری نوین برخوردار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری