محمدرضا حیاتی هم طنزی شد + زمان پخش حیاتی مماتی


محمدرضا حیاتی هم طنزی شد + زمان پخش حیاتی مماتی

محمدرضا حیاتی پس از کنار گذاشته شدن از شبکه های سیما و بخش خبری تلویزیون رسما با اجرای اخبار طنز در تلویزیون روستا تی وی وارد کار طنز شد.

محمدرضا حیاتی هم طنزی شد + زمان پخش حیاتی مماتی

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا حیایت گوینده و مجری قدیمی و پیشکشوت تلویزیون پس از کنار گذاشته شدنش از اخبار سیما وارد کار طنز شد. برنامه حیاتی مماتی با اجرای اخبار طنزگونه، به مسائل مهم کشور می پردازندو برنامه حیاتی مماتی محمدرضا خیاتی مخبر پیشکسوت صدا و سیما در تلویزیون اینترنتی روستا تی‌وی پخش خواهد شد.

دو مجری و گوینده قدیمی صداوسیما قرار است با اجرای اخبار طنزگونه، به مسائل مهم کشور بپردازند.

محمدرضا حیاتی (گوینده خبر) و رضارفیع (طنزپرداز)، با اجرای اخبار طنز در تلویزیون اینترنتی روستا تی‌وی، با هم همکاری خواهند داشت.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی، همکاری همه‌جانبه و حرفه‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کم‌تر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف شبکه اینترنتی روستا تی‌وی برشمرده شده است.

زمان پخش برنامه طنز حیاتی مماتی محمدرضا حیاتی

در این بسته خبری که با عنوان «حیاتی و مماتی» در روزهای سه‌شنبه از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی‌وی منتشر می‌شود، سعی شده تا با رویکردی نو و فارغ از هرگونه نگاه سیاسی به پوشش اخبار جذاب و مهم کشور و روستاها در قالب طنز پرداخته شود.

این شبکه تلویزیونی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و ... به تصویر درآورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا