استاندار: یزد، سومین استان مهاجرپذیر کشور است


استاندار: یزد، سومین استان مهاجرپذیر کشور است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: هرچند سومین استان مهاجرپذیر کشور هستیم ولی با همراهی مردم و تلاش ماموران جایگاه والایی در زمینه امنیت وجود دارد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی روز سه‌شنبه به مناسبت دهه فجر در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل (ره) افزود: امنیت بالای استان مرهون تلاش‌های مجدانه نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت والا و هماهنگ نیروهای پرتلاش انتظامی با سایر دستگاه‌ها عامل اصلی این موفقیت به شمار می‌آید ادامه داد: وجود امنیت در استان نشان دهنده کارآمدی نیروی انتظامی در استقرار امنیت است و باید این مهم حفظ شود.

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد در این آیین با قدردانی از همکاری تمامی بخش‌ها با این نیرو در استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های یک ساله نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: دستیابی به این موفقیت‌ها مرهون همدلی دستگاه‌های امنیتی و مسوولان با این نیروست.

سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: نیروهای پرتلاش انتظامی در راه امنیت استان، جان بر کف در خدمت مردم هستند و وظایف خود را با جدیت با همکاری تمامی بخش‌ها و آحاد جامعه انجام دهند و از تعامل همگان قدردانی به عمل می‌آید .

دهه فجر از ۱۲ بهمن ماه آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم