8 داور ایرانی و خارجی چهارمین جشنواره «موج» را ارزیابی می‌کنند


8 داور ایرانی و خارجی چهارمین جشنواره «موج» را ارزیابی می‌کنند

تهران- ایرنا- با پایان مرحله بررسی آثار چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی «موج» کیش، 8 داور ایرانی و خارجی کار ارزیابی این رویداد هنری را آغاز کردند.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد خبری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش، دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش اعلام کرد: با مشخص شدن آثار حایز شرایط رقابت در دو بخش «ملی» و «بین‌الملل» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کیش، داوری این آثار آغاز شده است.

ابراهیم حصاری افزود: در این دوره از جشنواره در بخش «ملی» ۵ داور و در بخش «بین‌الملل» ۳ داور؛ یک ایرانی و دو خارجی برترین آثار جشنواره را انتخاب می‌کنند.

به گفته وی، در حال حاضران داوران مشغول تماشای آثار و داوری هستند و پیش‌بینی می‌شود تا دهه دوم بهمن کار آنها ادامه داشته باشد.

دبیر جشنواره فیلم «موج» درباره شکل برگزاری جشنواره نیز توضیح داد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم، تصمیم ستاد برگزاری جشنواره تاکنون بر این است که جشنواره‌ای ترکیبی از آنلاین و فیزیکی داشته باشد و آثار برتر ضمن نمایش فیزیکی در جزیره کیش، به شکل آنلاین نیز در یکی از پلتفرم‌ها به نمایش درآید. البته اجازه و رضایت صاحبان آثار در نوع نمایش فیلم‌ها تاثیرگذار است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی