نقد و بررسی فردای بازی های موبایلی با ایموجو


هرچند که صنعت گیم دارای تاریخچه و قدمت بسیار زیادی نیست اما به دلیل پیشرفت سریع علوم و تکنولوژی در دهه...

هرچند که صنعت گیم دارای تاریخچه و قدمت بسیار زیادی نیست اما به دلیل پیشرفت سریع علوم و تکنولوژی در دهه های اخیر این صنعت نیز رشد و توسعه زیادی داشته است. بازی های ویدیویی و موبایلی امروزه نقش بسیار ویژه ای در پر کردن اوقات فراغت مردم سراسر جهان دارند. سالانه هزاران بازی ویدیویی جدید و مختلف برای پلتفرم های مختلف تولید و عرضه می شوند. اگرچه پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس، کامپیوتر، پلی استیشن و ... در دسترس مردم قرار دارند اما در دو دهه اخیر گوشی های موبایل توانستند به محبوب ترین پلتفرم بازی ها تبدیل شوند. بر اساس آخرین آمار رسمی از سایت newzoo در سال 2021 بیش از 4 میلیارد نفر از مردم جهان از گوشی های هوشمند استفاده خواهند کرد و این به معنی پتانسیلی بالای این پلتفرم برای رشد و محبوبیت است.

استودیوها و کمپانی های معروف بازی سازی در سال های اخیر توجه ویژه ای بر روی ساخت بازی های موبایلی داشته اند. تقریباً می توان گفت تمام کاربران اسمارت فون ها حداقل یک بازی یا سرگرمی در گوشی موبایل خود دارند و اوقات فراغت خود را با آن پر می کنند. هرچند که پیش بینی آینده نمی تواند کاری منطقی باشد اما قطعاً بازی های موبایلی صنعت گیم را به تسخیر خود در خواهد آورد چرا که این بازی ها مزایا و قابلیت های متعددی نسبت به سایر بازی های ویدیویی و پلتفرم ها دارند. ایموجو به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سایت های حوزه بازی خدمات متنوعی به گیمرها و کاربران ارائه می دهد. در ادامه به نقد و بررسی بازی های موبایلی از دید ایموجو پرداخته خواهد شد.

نقد و بررسی فردای بازی های موبایلی با ایموجو

آینده بازی های موبایلی

هر چند که در سال های اخیر بازی های موبایلی رشد قابل توجهی داشتند اما در سال 2020 و شروع سال 2021 که تمام دنیا با پدیده ای به نام بیماری کووید 19 مواجه شدند این بازی ها بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفتند. دلیل این توجه به بازی های موبایلی قرار گرفتن مردم در قرنطینه خانگی و افزایش اوقات فراغت و همچنین کاهش تجمعات، ورزش و سرگرمی های مختلف بود. از آنجایی که در دنیای امروز گوشی های موبایل جزئی از زندگی افراد هستند بازی های موبایلی نیز در این ایام بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفتند. بسیاری از بازی های موبایلی در یک سال گذشته بیش از صدها میلیون بار دانلود و نصب شده اند.

از جمله بازی هایی که بیشتر از سایر بازی ها در یک سال گذشته مورد توجه قرار گرفته اند می توان به بازی های Clash Of Clans، PUBG Mobile، Garena Free Fire، Clash Royale، Call Of Duty و ... اشاره کرد. هر کدام از این بازی ها در سبک خاص و منحصر به فردی تولید شده و میلیون ها گیمر را به خود جذب کرده اند. با توجه به آنکه بازی های موبایلی در چند سال اخیر به شدت مورد توجه استقبال مردم جهان قرار گرفته است قطعاً در سال های آینده منابع مالی بسیار زیادی به این حوزه وارد خواهد شد و صنعت گیم قطعاً در سال های آینده گسترش بیشتری پیدا می کند.

ارتباط آینده بازی های موبایلی و آینده گوشی های هوشمند

آنچه که مشخص است و می توان با یقین عنوان کرد حضور گوشی های هوشمند در آینده می باشد اما پیش بینی های عجیب و غریبی در مورد نسل آینده گوشی های هوشمند شنیده می شود که ممکن است قابل باور نباشند اما نمی توان به هیچ طریقی آنها را رد کرد. قطعاً آینده گوشی های هوشمند با آینده بازی های موبایلی گره خواهد خود. بر اساس پیش بینی ها گوشی های هوشمند در آینده ویژگی های متعددی خواهند داشت که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

در آینده ممکن است کاربران بتوانند از طریق ذهن خود گوشی موبایل را کنترل کنند. گوشی های هوشمند در آینده می توانند به صورت نامرئی شارژ شوند. گوشی های آینده قابلیت کشسانی و بسط پذیری خواهند داشت. نمایشگرهای گوشی های هوشمند در آینده ترکیبی از OLED و E-ink خواهند بود

تمامی این پیش بینی ها و قابلیت های عنوان شده می توانند در آینده بازی های موبایلی نیز تأثیر مستقیم و مؤثری داشته باشند. قطعاً بازی های موبایلی در آینده می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند.

نقد و بررسی فردای بازی های موبایلی با ایموجو

نقد و بررسی بازی های موبایلی و آینده آنها در ایموجو

محبوبیت و جایگاه بازی های موبایلی در سال های اخیر باعث شده است که خبرگزاری ها، رسانه ها، سایت ها، گیمرها و منتقدان متعددی به بررسی اخبار، حواشی، ضعف ها و مزایا، قابلیت ها و ویژگی های بپردازند. امروزه وب سایت های متعددی در داخل کشور و سراسر جهان در حوزه بازی های موبایلی فعالیت می کنند و خدمات مختلفی به گیمرها ارائه می کنند. وب سایت ایموجو به عنوان یکی از معتبرترین، بهترین، با سابقه ترین و پربازدیدترین سایت های فعال در حوزه بازی های موبایلی خدمات گسترده ای به گیمرها و کاربران عرضه می کنند. نقد و بررسی جنبه های مختلف بازی های موبایلی، نقاط ضعف و قوت آنها و آینده آنها یکی از مهم ترین و ارزنده ترین خدمات این است.

نقد و بررسی بازی ها می تواند کمک بسیار زیادی به گیمرها در رشد و پیشرفت آنها باشد. در این سایت گیمرها می توانند آخرین، معتبرترین و جدیدترین نقد و بررسی بازی ها از معروف ترین منتقدان این حوزه را در اختیار داشته باشند و از تمام جزئیات بازی های موبایلی، خصوصاً بازی های پرطرفدار مطلع شوند. در این سایت آینده تمامی بازی های محبوب و مطرح سبک های مختلف توسط منتقدان حرفه ای و گیمرهای با تجربه مورد نقد و بررسی قرار گرفته است و گیمرها می توانند با مطالعه این مطالب به اطلاعات دقیق و کاملی از آینده بازی ها دست پیدا کنند. از دیگر خدماتی که وب سایت ایموجو به کاربران و گیمرها ارائه می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش اخبار بازی ها

همانطور که گفته شد شرکت ها و استودیوهای متعددی در سراسر جهان در حوزه تولید بازی های موبایلی فعالیت می کنند و این کار را برای کاربران و گیمرها سخت کرده است. گیمرها نمی توانند به سایت رسمی تمامی بازی ها و شرکت های سازنده مراجعه کنند و اخبار آنها را مشاهده کنند. سایت ایموجو این امکان را فراهم کرده است که گیمرها بتوانند به اخبار محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی به صورت متمرکز دسترسی داشته باشند و اخبار بازی ها را مطالعه کنند. آگاهی از اخبار بازی ها می تواند کمک زیادی به گیمرها و کاربران بکند و در رشد و پیشرفت آنها موثر باشد.

نقد و بررسی فردای بازی های موبایلی با ایموجو

آموزش بازی ها

تعداد بازی های موبایلی روز به روز در حال افزایش است و بیش از ده ها سبک مختلف ماند ترس و بقا، اکشن، تیراندازی، استراتژیک، جنگی، ورزشی، معمایی و ... وجود دارند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. از آنجایی که در هر سبک صدها بازی مختلف ساخته شده اند یادگیری و انجام آنها می تواند کار سختی برای گیمرها باشد. در سایت ایموجو گیمرها می توانند آموزش بازی های محبوب خود را مشاهده کنند.

یادگیری بازی ها به صورت شخصی و انفرادی می تواند زمان زیادی لازم داشته باشد و بسیاری از بازیکنان نیز نتوانند به جزئیات، ترفندها، مشکلات، ایرادات، جوایز و ... بازی ها مسلط شوند و در نهایت نتوانند پیشرفت کنند. در این سایت و در بخش آموزش بازی ها افراد می توانند به آموزش های صفر تا صد بازی ها به صورت تصویری، متنی و ویدیوی دسترسی داشته باشند.

بررسی مشکلات بازی ها

بازی های متعددی هستند که در سال های اخیر با استقبال زیادی مواجه شده اند و میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده اند. بسیاری از این بازی ها در هنگام نصب مشکلات متعددی برای کاربران ایجاد می کنند که قادر به برطرف کردن آنها نخواهند بود. در سایت ایموجو گیمرها می توانند راه حل مشکلات بازی ها را پیدا کنند و از راهنمایی های اساتید و گیمرهای حرفه ای استفاده کنند. بسیاری از بازی ها در دانلود مشکل دارند، بسیاری از بازی ها برای نصب نیاز به سخت افزار دارند، بسیاری از بازی ها با سیستم عامل های گوشی موبایل مشکل دارند و نمی توانند هماهنگ شوند. در این سایت گیمرها می توانند راه حل تمام این مشکلات را پیدا کنند.

آشنایی با ترفند های مختلف در بازی ها

حرفه ای شدن در انجام بازی های موبایلی نیازمند این است که گیمرها به خوبی با جزئیات بازی ها و ترفندهای آنها آشنا شوند. ترفند بازی در اصل به تکنیک های بازی گفته می شود که گیمر باید انجام دهد تا بتواند پیشرفت داشته باشد و به مراحل بالاتر برود. تکنیک ها می توانند بسیار ساده و یا پیچیده باشند ولی ممکن است که بازیکنان به سادگی نتوانند با این ترفندها آشنا شوند. در سایت ایموجو گیمرها می توانند با انواع ترفندها و تکنیک های بازی های محبوب و مشهور آشنا شوند و در مدت زمان کمتری در بازی مورد نظر خودشان پیشرفت کنند و به مراحل بالاتر بروند و شانس برنده شدن خود را افزایش بدهند.

نقد و بررسی فردای بازی های موبایلی با ایموجو

دانلود بازی های موبایلی

همانطور که گفته شد گوشی های موبایلی محبوب ترین پلتفرم بازی ها در حال حاضر در سراسر جهان هستند. هر ساله هزاران بازی موبایلی جدید در سبک ها و ژانرهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. از آنجایی که دسترسی به تمامی این بازی ها کار سختی است و گیمرهای ایرانی به دلیل تحریم ها نمی توانند به بسیاری از این بازی ها دسترسی داشته باشند سایت ایموجو تلاش کرده است که این امکان را برای گیمرها فراهم کند که بازی های مورد نظر خودشان را دانلود کنند. در سایت ایموجو گیمرها و کاربران می توانند محبوب ترین و مشهورترین بازی های موبایلی و همچنین بازی های موبایلی ایرانی را در کمترین زمان ممکن دانلود کنند.

امکان تبلیغات در ایموجو

همانطور که گفته شد سایت ایموجو یکی از پر بازدیدترین، معتبرترین و باسابقه ترین سایت ها و رسانه های فعال در حوزه بازی های موبایلی است و خدمات متنوعی به گیمرها ارائه می کند. از آنجا که نرخ بازدید سایت ایموجو بالا می باشد این امکان را برای افراد و کسب و کارهای مختلف فراهم کرده اند که بتوانند خدمات و کالاهای خودشان را تبلیغ کنند. در این سایت افراد می توانند انواع تبلیغات بنری، رپورتاژها، تبلیغات متنی، تصویری، ویدیویی و ... را انجام دهند و زمینه پیشرفت و گسترش کسب و کار خودشان را فراهم کنند.

علاوه بر خدمات عنوان شده، گیمرها و کاربران می توانند در سایت ایموجو از خدمات دیگری استفاده کنند. شرکت در بازی ها و چالش ها، ارتباط با گیمرها و مشاوره با آنها، مطالعه مقالات جدید و به روز در مورد بازی های موبایلی و ... از مهم ترین مواردی هستند که در سایت ایموجو به بازیکنان و کاربران ارائه می شود.

نقد و بررسی فردای بازی های موبایلی با ایموجو

سخن پایانی

بازهای ویدیوی چندین دهه است که به خانه های مردم سراسر جهان ورود پیدا کرده اند و گیمرها از انواع پلتفرم ها برای لذت بردن از این بازی ها استفاده کرده اند. در سال های اخیر و با پیشرفت علوم و تکنولوژی استفاده از گوشی های همراه هوشمند به یک اپیدمی تبدیل شده است و حدود نیمی از مردم جهان از اسمارت فون ها استفاده می کنند و این به معنی پتانسیل بالای این پلتفرم است. امروزه شرکت ها و استودیوهای متعددی از سراسر جهان توجه و تمرکز خود را بر روی تولید بازی های موبایلی قرار داده اند. قطعاً در آینده بازی های موبایلی تمام صنعت گیم را به تسخیر خود در خواهند آورد و گوشی موبایل همانند سال های اخیر محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی خواهند بود.

محبوبیت این بازی ها به گونه ای بوده است که گیمرهای حرفه ای، منتقدان، رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها، روزنامه ها و ... به تحلیل بازی های موبایلی، نقد و بررسی آنها، پوشش اخبار و حواشی و ... می پردازند. سایت ایموجو به عنوان یکی از محبوب ترین و معتبرترین سایت های ایرانی فعال در حوزه بازی های موبایل خدمات متنوعی مانند نقد و بررسی بازی های و آینده آنها، دانلود بازی ها، آموزش بازی ها، رفع مشکلات و بررسی ترفندها و ... به گیمرها ارائه می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس