با افتتاح مرکز توزیع دارو شرکت آدورا طب در زاهدان/ توزیع روزانه بیش از 5 هزار جعبه دارو در استان سیستان و بلوچستان

با افتتاح مرکز توزیع دارو شرکت آدورا طب در زاهدان/ توزیع روزانه بیش از 5 هزار جعبه دارو در استان سیستان و بلوچستان

صبح امروز سه شنبه 14 بهمن ماه با هدف تسریع در فرآیند توزیع عادلانه دارو و پوشش‌ حداکثری داروخانه های استان سیستان و بلوچستان، شرکت آدورا طب اولین مرکز توزیع داروی خود در شهر زاهدان را با حضور مسئولان استانی افتتاح کرد .

این مرکز که در شهرک صنعتی زاهدان به بهره برداری رسیده است طی مراسمی با حضور فرماندار، رئیس سازمان غذا و دارو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی دیگر از مسئولان استان سیستان و بلوچستان به همراه اعضای هیئت مدیره، مدیران و پرسنل شرکت آدورا طب، افتتاح شد.

در ابتدای مراسم، محسن فیاض دستجردی مدیر عامل شرکت آدورا طب با تاکید بر توزیع عادلانه دارو در کشور گفت: مرکز توزیع داروی زاهدان بیست و پنجمین مرکز توزیع شرکت آدورا طب است که با مساحت 450 مترمربع و گنجایش بیش از 440 پالت از انواع دارو، با بکارگیری آخرین استانداردهای روز دنیا به بهره برداری رسیده است. با افتتاح این مرکز، شرکت آدورا طب در استان سیستان و بلوچستان خدمات خود را با امکانات و ظرفیتی همچون مراکز استانی یزد، رشت و قزوین ارائه می دهد.

وی افزود: این مرکز دارای ناوگان جدید و مجهز به تمامی تجهیزات به روز و استاندارد توزیع با کیفیت دارو می باشد که البته باید تاکید کنم، برای تامین نیروی انسانی در این مرکز، بصورت 100 درصد از توان بومی استفاده شده و در حال حاضر و برای شروع به فعالیت، بصورت مستقیم برای 16 نفر اشتغال زایی داشته است و فرصت های فراوانی را برای اشتغال زایی غیر مستقیم فراهم کرده است.

دکتر علی مهدیان عضو هیئت مدیره شرکت آدورا طب طی سخنرانی خود، با تاکید بر اهمیت دسترسی سریع و ساده بیماران به دارو گفت: آنچه که در شرکت آدورا طب اهمیت دارد، توزیع باکیفیت دارو و دسترسی تمامی بیماران به دارو است در این راه، با افتتاح مرکز توزیع دارو در زاهدان، شرکت آدورا طب بیش از 600 قلم از انواع دارو و تجهیزات درمانی را در 85% از مناطق استان سیستان و بلوچستان در کمتر از 24 ساعت از ثبت درخواست به مراکز درمانی و داروخانه ها تحویل خواهد داد و در مجموع بصورت روزانه، بیش از 5 هزار جعبه دارو در داروخانه های سراسر استان توزیع خواهد کرد.

با افتتاح مرکز توزیع دارو شرکت آدورا طب در زاهدان/ توزیع روزانه بیش از 5 هزار جعبه دارو در استان سیستان و بلوچستان

با افتتاح مرکز توزیع دارو شرکت آدورا طب در زاهدان/ توزیع روزانه بیش از 5 هزار جعبه دارو در استان سیستان و بلوچستان

دکتر مهدیان در ادامه گفت: با افتتاح این مرکز، زمان ثبت درخواست تا تحویل دارو به داروخانه در شهر زاهدان به 12 ساعت کاهش یافته است و طی برنامه ریزی های انجام شده در سال پیش رو، قریب به 300 داروخانه استان تحت پوشش این مرکز قرار خواهند گرفت.

دکتر رضا کیخا، معاون غذا و داروی زاهدان نیز ضمن تشکر از شرکت آدورا طب که در راستای سیاست های سازمان غذا و دارو گام بر می دارد گفت: با توزیع به موقع دارو و گسترش ارائه خدمات, نیازهای مردم استان بهتر از گذشته مرتفع خواهد شد. افتتاح مرکز توزیع آدورا طب در زاهدان اتفاق بسیار خوشایندی است که در راستای توسعه در عرصه ارائه خدمات برای استان بسیار اهمیت دارد.

وی در ادامه با اشاره به پیشتازی شرکت آدوراطب در بخش خصوصی توزیع دارو گفت: انتظار ما بر این است که ارائه خدمات با کیفیت در این استان همچون سایر استان ها باشد.

شرکت پخش سراسری آدورا طب (سهامی خاص) در سال 1387 تاسیس شد و فعالیت خود را با هدف توزیع و فروش کالاهای دارویی و بهداشتی آغاز کرد.در حال حاضر آدورا طب به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی توزیع کننده محصولات دارویی و سومین شرکت برتر این صنعت، با 25 مرکز توزیع در سطح کشور و ارائه خدمات به بیش از 12 هزار داروخانه و مرکز درمانی، جهت توزیع مناسب دارو در حمایت از بیماران ایرانی، مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت آدورا طب در کنار داروسازی دکتر عبیدی و کوبل دارو یکی از اعضای گروه کوبل است که به عنوان شرکت پخش سراسری، ماموریت توزیع با کیفیت دارو به بیش از 12 هزار داروخانه، بیمارستان و مرکز درمانی در سراسر کشور را به عهده دارد.