اختتامیه طرح «شکوه مادری» در خراسان جنوبی برگزار می شود


 اختتامیه طرح «شکوه مادری»  در خراسان جنوبی برگزار می شود

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، اختتامیه طرح «شکوه مادری» با محوریت معرفی و تجلیل از هفت مادر برگزیده استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

«فاطمه شاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) گفت: طرح شکوه مادری با هدف ترویج و تقویت گفتمان فرزندآوری در خانواده ها و ایجاد حس کرامت و ارزش نقش مادری طراحی شده است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فرزندآوری یکی از مهمترین مجاهدت ‌های زنان و وظایف زنان است، برای ترویج فرهنگ فرزندآوری و معرفی مادران الگو طراحی شد که با همکاری کانون بانوان و خانواده رضوی در استان برگزار شد.

شاد با بیان اینکه از آذرماه تا نیمه دی ماه، ثبت نام در این طرح انجام شد، گفت: در مجموع ۱۰۰ مادر از این استان برای حضور در این رویداد ملی اعلام آمادگی کردند و اسامی به دبیرخانه طرح ارسال شد و بعد از ارزیابی در سه سطح، از جمع شرکت‌کنندگان هفت نفر از مادران برگزیده استان(در سطح سه) انتخاب شدند.

وی یادآور شد: مادرانی با ویژگی هایی همچون مشارکت فعال در یکی از عرصه های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، اقتصادی و علمی و همچنین مادران زیر ۴۰ سال و دارای سه فرزند و بیشتر از شاخص‌های ارزیابی برای این طرح بوده است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی در پایان از برگزاری آئین اختتامیه «شکوه مادری» در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح در محل حسینیه جماران بیرجند خبر داد و افزود: در این مراسم از مادران برگزیده با اهدای جوایز ویژه ای تجلیل می شود‌.

گفتنی است برای تمامی شرکت کنندگان در این پویش، بسته های تبرکی آستان مقدس رضوی فرستاده خواهد شد.


پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید