6 طرح عمرانی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید


6 طرح عمرانی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - 6 طرح عمرانی با اعتبار 67 میلیارد ریال در سومین روز دهه فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان مرزی درمیان به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در این آیین گفت: با وجود محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های دشمنان اما با پیگیری و تلاش مسوولان استان و فرمانداران، طرح‌های خوبی از هفته دولت تا دهه فجر امسال در استان اجرا شده است.

ناصر خوش‌ خبر افزود: اجرای طرح‌های عمرانی در بازه زمانی هفته دولت تا دهه فجر در خراسان جنوبی چشمگیر و مثال‌زدنی است که نشان از اهتمام مدیران به خدمت‌رسانی دارند.

وی عنوان کرد: اقدامات مختلف محرومیت‌زدایی به خصوص در شهرستان‌های مرزی باعث پایداری جمعیت و تثبیت امنیت می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تلاش و رویکرد دولت را افزایش شاخص‌های برخورداری و ارتقای زیرساخت‌ها در مناطق محروم و مرزی برشمرد و گفت: انتخاب معین اقتصادی و آبادانی برای شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی طرحی خوبی بود که به اجرا درآمد و باعث ارتقای زیرساخت‌ها و رفع غبار محرومیت از این مناطق می‌شود.

وی اظهار داشت: در زمینه شیوع ویروس کرونا نیز با همکاری و مشارکت مردم و مسوولان، آمار ابتلا و فوتی در استان کاهش چشمگیر داشته است و مبارزه با این ویروس ادامه دارد که با همراهی بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موفق‌تر هم خواهیم بود.

فرماندار درمیان نیز گفت: سه هزار و ۶۲۰ نفر در این شهرستان از مزایای طرح‌های افتتاحی امروز برخوردار شدند.

حسینعلی بخشی افزود: افتتاح پاسگاه پلیس راه شهرستان، آسفالت معابر شهر اسدیه، ساختمان درمانگاه روستای درمیان، برق‌رسانی به مسکن محرومان روستای آواز و میدان ورودی شهر طبس مسینا از جمله طرح‌های افتتاح شده در سومین روز از دهه فجر است.

همچنین عملیات اجرایی احداث سایت مخزن هزار متر مکعبی و خط انتقال آب شهر گزیک با پیش‌ بینی اعتبار ۸۵ میلیارد ریال آغاز شد.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلیومتری بیرجند قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!