19 طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید


19 طرح در جنوب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

گناباد-ایرنا- بهره برداری از 19 طرح در بخشهای مختلف شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی همزمان با سومین روز از دهه فجر با مجموع اعتبار 87 میلیارد و 523 میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا از این تعداد، ۱۰ طرح با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال در خواف، پنج طرح با هزینه ۲۵ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در گناباد و چهار طرح با هزینه کرد ۳۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال در شهرستان بجستان به بهره برداری رسیدند.

خواف

حسین سنجرانی فرماندار خواف در خصوص طرحهای به بهره برداری رسیده در این شهرستان گفت: این طرحها شامل هفت طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، افتتاح مدرسه روستای چاه گچی، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار روستای خلط آباد و واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر قاسم آباد خواف است.

گناباد

فرماندار گناباد هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پنج طرحی که همزمان با سومین روز از دهه فجر بهره برداری آنها در این شهرستان آغاز شده است شامل کارگاه صنایع چوبی و ام دی اف، واحد تولیدی شیشه ۲ جداره و سه طرح احداث مسکن محرومان و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با بهره برداری آنها زمینه اشتغال ۱۷ نفر از افراد جویای کار فراهم شد.

حامد قربانی افزود: علاوه بر طرحها، عملیات اجرایی مجتمع دامشهر شهر بیدخت از توابع شهرستان گناباد نیز آغاز شد و برای احداث این مجتمع ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و بعد از تکمیل و بهره برداری آن برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

بجستان

حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: چهار طرحی که بهره برداری از آنها آغاز شده است شامل ۵۴ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۹۹۵ مترمربع جدول گذاری در روستای سریده، احیاء و مرمت قنات روستای جزین و به صورت متمرکز در ۲۱۳ رشته قنات دیگر این شهرستان با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال است.

همزمان با دهه فجر ۱۵۷ طرح در مجموع با هزینه ۲ هزار و ۳۳۴ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در جنوب خراسان رضوی به بهره برداری می رسند.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف در مجموع با ۲۹۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...