ارتقای کیفیت خدمات اصلی ترین عامل در افزایش رضایتمندی گردشگران کیش


ارتقای کیفیت خدمات اصلی ترین عامل در افزایش رضایتمندی گردشگران کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تقویت تعاملات میان بخشی و همکاری گسترده با بخش خصوصی در جهت ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران تاکید کرد.

ارتقای کیفیت خدمات اصلی ترین عامل در افزایش رضایتمندی گردشگران کیش

به گزارش پول نیوز، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، سه شنبه 14 بهمن در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در کیش را یکی از مهم ترین محورهای فعالیت این سازمان عنوان کرد و افزود: بخشی از این خدمات از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه می شود و بخشی نیز مربوط به افرادی هست که حلقه اتصال ما با گردشگر برای ارائه خدمات با کیفیت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: باید توجه اصلی متولیان این امر به ارائه خدمات باکیفیت، مطلوب و مناسب با شرایط ایده ال جلب شود.

غلامحسین مظفری با اشاره به افزایش سطح توقع گردشگران ازخدمات در جزیره کیش و ضرورت حضورافراد توانمند درعرصه گردشگری برای حفظ برندکیش به عنوان مقصد مطلوب گردشگری در کشور و منطقه گفت: باید خود را با شرایط موجود تطبیق داد و در راستای ارتقای کیفیت گام های موثری برداشت و افرادی که توانایی هم سو شدن با روند ارتقاء خدمات در کیش را ندارند باید از سیستم حذف شوند.

مظفری در رابطه با تبیین هدف گذاری ها برای جذب گردشگران از استان های مختلف کشور به منطقه آزاد کیش اظهار داشت: مراکز گردشگری و تفریحی یکی از پربازدید ترین مکان ها دراینجزیره است و سازمان منطقه آزاد کیش بیشتر از خدمات زیر بنایی؛ از طریق مکان های گردشگری مورد قضاوت مسافران قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در ساماندهی این فضاها باید به گونه ای عمل کرد که ارتقای کیفیت اصلی ترین موضوع برای جلب رضایت حداکثری گردشگران باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با جذب 40 برند شناخته شده در منطقه آزاد کیش افزود: با فراهم کردن مکان های مناسب در ساحل جزیره کیش برای برند های یاد شده، سطح ارائه خدمات در این منطقه ارتقاء خواهد یافت.

به گفته غلامحسین مظفری عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های مالی، فرهنگی، اقتصادی و حاکمیتی باید به گونه ای باشد که نماینگر یک سازمان مقتدر و توانمند باشد.

مظفری گفت: جزیره کیش به عنوان منطقه گردشگر پذیر پیشگام در توسعه و فراهم کردن زمینه های رشد اقتصادی است و در بسیاری از موضوعات برای کشور پایلوت است.

بر اساس این گزارش تبدیل ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران به نمایشگاه دائمی و استفاده بهینه از فضای موجود این ساختمان با پیش بینی تقویم سالانه، برنامه ها و مناسبت های متنوع ازدیگرموارد مطرح شده دراین نشست بود.

در این راستا غلامحسین مظفری ضمن تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به بهسازی و بازسازی سازمان منطقه آزاد کیش در تهران اظهار داشت : به دنبال فضای لوکس و تشریفات نیستیم بلکه در تلاش هستیم فضای مرتب و مناسبی که در شان سازمان و همچنین هموطنانمان باشد ایجاد شده و نظم و انظباط حاکم بر سیستم سازمان در محل پاسخگویی به مراجعان نیزاحساس شود.

مظفری با بیان این که سرعت بخشیدن به بهسازی و آماده سازی فضاهای موجود در سطح کیفی مناسب می تواند به عنوان ظرفیت های بارز این منطقه مطرح شود گفت: مهمتر از اقدام بهسازی و بازسازی این فضاها، مشخص کردن نوع بهره برداری آن است.

وی بر ضرورت تعیین کاربری های متنوع درجهت استفاده بهینه ازفضاهای تاره ایجاد شده تاکید کرد و گفت : چنانچه نوع بهره برداری از این فضاها مشخص نشده و برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه لحاظ نشود، این فضا با وجود صرف هزینه بدون استفاده رها خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: با شناسایی مخاطبان جامعه هدف در هر بخش و حوزه بر اساس برنامه سالانه؛ می توان 42 برنامه متنوع در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران برگزار کرد.

غلامحسین مظفری با اشاره به تدوین برنامه کوتاه مدت برای برگزاری نمایشگاه عمومی از توانمندی ها و ظرفیت های موجود کیش در تهران افزود: پس از برگزاری نمایشگاه باید برنامه زمان بندی جهت برپایی نمایشگاه های مختلف همراه با یک سالن با ظرفیت پذیرش 100نفر و مجهز به امکانات پشتیبانی پیش بینی شود.

مظفری با تاکید بر این که بخشی از ظرفیت های موجود در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران را می توان برای برگزاری مراسم مناسبت های مختلف مناطق دیگر کشور اختصاص داد گفت: با هم افزایی مناطق آزاد کشور با سازمان منطقه آزاد کیش؛ ظرفیت های موجود در قالب برگزاری نمایشگاه مشترک فراهم شده است.

لازم به ذکر است در این جلسه سید محمد رضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت های تابعه سازمان و فعالان بخش خصوصی نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن