75 طرح در طرقبه - شاندیز به ثمر نشست


75 طرح در طرقبه - شاندیز به ثمر نشست

مشهد- ایرنا- فرماندار بینالود گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، 75 طرح عمرانی و خدماتی به ارزش سه هزار و 200 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

سید حسن حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزد: این در حالی است که در دهه فجر پارسال هزار و ۵۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در قالب ۱۰۸ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری رسید که نشان دهنده رشد بودجه طرحها و سرمایه گذاریها در سال جاری است.

وی ادامه داد: شهرداری شاندیز با ۱۴ طرح، شهرداری طرقبه با ۱۱ طرح، جهاد کشاورزی با ۱۰ و بخشداری‌های شاندیز و طرقبه به ترتیب با هشت و هفت طرح دارای بیشترین طرح های افتتاح شده در این ایام هستند.

فرماندار بینالود گفت: بسیاری از طرح های اشتغال زا با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است که در این بین طرح های جهاد کشاورزی بیشترین طرح های اشتغال زا را به خود اختصاص داده اند.

حسینی به اتمام عملیات گازرسانی چهار روستا در این شهرستان اشاره و بیان کرد: گازرسانی به چهار روستای مایان سفلی، وسطی و اولیا و روستای ازغد پایان یافته است اما از آنجا که اتصال علمکها به شبکه اصلی گاز نیازمند قطع گاز و برق منطقه به مدت ۴۸ ساعت است و با توجه به برودت هوا، جهت رفاه شهروندان مقرر شد اتصال منازل به شبکه اصلی گاز در زمان مناسب صورت گیرد.

شهرستان طرقبه - شاندیز (بینالود) نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ این شهرستان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که به صورت مساوی در ۲ بخش شاندیز و طرقبه تقسیم شده‌اند.

۲۰ هزار نفر از مردم این شهرستان ییلاقی در روستاها ساکن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی