آموزش شیرینی پزی فنی حرفه ای تهران


آموزش شیرینی پزی فنی حرفه ای تهران

آموزش کیک ساز ترساز را در یکی از بهترین آموزشگاه های کیک پزی تهران تجربه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آریا تهران، در این دوره علاوه بر حضور در دوره آموزش کیک پزی فنی حرفه ای می توانید مدرک معتبر و بین المللی فنی حرفه ای را نیز دریافت کنید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کیک پزی مجلسی می توانند از دو نوع کلاس حضوری و آنلاین آموزشگاه آریا تهران استفاده کنند.

شما می توانید این دوره را در شعبه تهران و یا کرمانشاه مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر اساتید با تجربه بگذرانید. برای اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده کنید.

آموزش کیک پزی

آموزش کیک ساز ترساز

در این صفحه تمام اطلاعات لازم برای ثبت نام در کلاس های آنلاین و حضوری آموزش کیک پزی فنی حرفه ای در اختیار شما قرار داده شده است.

مطالب این صفحه را تا انتها مطالعه کرده، و برای انتخاب زمان شروع کلاس آموزش کیک ساز ترساز در غرب تهران وارد وب سایت آموزشگاه آریا تهران.

مدرک این دوره با عنوان ” آموزش کیک ساز ترساز ” در اختیار کارآموزان قرار می گیرد. علاقمند به شرکت در دوره آنلاین آموزش کیک برای اطلاع از زمان شروع دوره می بایست با شمارهای آموزشگاه تماس بگیرند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های آشپزی علاقمند هستید، می توانید سایر دورهای آموزشگاه آریا تهران بخصوص آموزش کباب زنی و تحته کاری را بررسی کنید. برای بررسی این دوره ا لینک زیر استفاده کنید

آموزش کباب زنی

آموزش شیرینی پزی فنی حرفه ای تهران آموزش کیک ساز ترساز

آموزشگاه کیک پزی غرب تهران

آموزش شیرینی پزی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی، آموزش طرز تهیه تمام شیرینی های به روز و جدید، برگزاری دوره های آموزش پخت شیرینی های تر و خشک، کیک ها و دسر های تخصصی، آموزش به استادکاران قنادی برای ارایه کار بهتر، باعث شده این اموزشگاه در تهران بزرگ به عنوان یکی از بهترین اموزشگاه های شیرینی پزی و قنادی بین الملل شناخته شود.

آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران یکی از معدود آموزشگاه های است که اساتید ان از اساتید به نام قنادی می باشد.

از حیث این که ایران پرمصرف کننده ترین کشورها در زمینه شیرینی، دسر و کیک است و کمبود نیروهای با مهارت شیرینی پزی و قنادی در کارگاه های قنادی ایران به وفور به چشم می خورد ما بر آن آمدیم تا با گروهی متشکل از استاد کاران قنادی به نام و ماهر در عرصه اموزش گامی تازه نهیم و ایران کنونی را که تا کنون در راستای شیرینی پزی خانگی و آموزش شیرینی های قدیمی فعالیت داشته به سمت و سوی شیرینی پزی صنعتی به سبک قنادی سوق دهیم.

به جرات می توان گفت یکی از اولین آموزشگاه های شیرینی پزی به سبک واقعی قنادی در ایران هستیم و تنها هدف ما پرورش استاد کاران موفق، توانا و به نام قنادی است.

چه بسا هنر جویان خانم و آقایی که دارای ذوق، خلاقیت و توانایی بالا در عرصه شیرینی پزی هستند ولی به دلیل نداشتن مهارت تخصصی قنادی از کار بازمانده و محصور به یک کارگاه خانگی شده اند.

فقط با گذراندن یک دوره از دوره های کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران در زمینه هنری خود متخصص شوید و به کار در حجم بالا بپردازید. موفقیت شما در عرصه هنر زیبای شیرینی پزی و قنادی افتخار ماست.

آموزش شیرینی پزی فنی حرفه ای تهران آموزشگاه کیک پزی غرب تهران

کلاس کیک پزی و تزیین کیک در غرب تهران

شما به دو روش می توانید در کلاس های کیک پزی و تزیین کیک آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران شرکت کنید. کلاس آموزش کیک و تزئین کیک بصورت حضوری و کلاس آموزش کیک پزی فنی حرفه ای بصورت آنلاین و مجازی.

برای ثبت نام در کلاس های حضوری و یا آموزش آنلاین کیک پزی از فرم ثبت نام موجود در لینک بالا استفاده کرده و به آنلاین بودن یا حضوری بودن دوره توجه کنید.

کلاس های آموزش کیک در تهران

کلاس حضوری آموزش انواع کیک های ساده، مجلسی و کیک تولد به دو شکل کلاس عمومی و کلاس خصوصی برگزار می شود. در هر دو کلاس آموزش کیک سرفصل های دوره آموزش کیک ساز ترساز در بهترین آموزشگاه کیک پزی تهران یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی بین این دوره وجود ندارد، اما مسلما در آموزش کیک پزی خصوصی، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

البته نباید فراموش کرد که هزینه کلاس های خصوصی به مراتب بالاتر خواهد بود. تعداد افراد در دوره آموزش کیک پزی و دوره تخصصی تزیین کیک خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش کیک ساز و ترساز، حداقل ۴ نفر است. مدت دوره آموزش تخصصی کیک پزی در آموزشگاه آریا تهران بصورت فشرده و طی ۳ روز می باشد.

طی این ۳ روز کارآموزان به تمام شیوهای طرز تهیه انواع کیک های مجلسی و بین المللی مسلط خواهند شد.

بصورت کلی این دوره شامل مفاهیم زیر است

آشنایی و کار با وسایل و مواد اولیه کیک پزی

پخت کیک تزیین تخصصی کیک

سرد کردن و نگهداری از کیک

لیست کامل سرفصل این دوره را در وب سایت رسمی آموزشگاه آریا تهران مطالعه فرمایید.

آموزش شیرینی پزی فنی حرفه ای تهران کلاس های آموزش کیک در تهران

دوره تخصصی تزیین کیک به طور فشرده

در دوره تخصصی تزیین کیک به طور فشرده که قسمتی از دوره کیک ساز و ترساز آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران است، شما بصورت تخصصی با آموزش تزئین کیک به کمک خمیر فوندانت، خمیر شکلات، خمیر مارسیپان، کرم کره ای، پوشش ژله ای و کار با خامه آشنا خواهید شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل