آغاز پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن/ معرفی 18 مقاله برگزیده قرآنی


آغاز پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن/ معرفی 18 مقاله برگزیده قرآنی

پانزدهیمن نشست تخصصی شورای عالی قرآن با رونمایی از 3 اثر قرآنی و معرفی 18 مقاله برگزیده قرآنی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، کریم دولتی در پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن که به صورت مجازی بعد از ظهر سه شنبه 14 بهمن در حال برگزاری است با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گزارشی از روند برگزاری پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن ارایه کرد.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان مقاله توسط دبیرخانه نشست تخصصی شورای عالی قرآن بیش از 200 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که پس از بررسی مقالات 18 مقاله به عنوان مقاله برتر جهت ارایه در پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن انتخاب شده است.

دولتی در ادامه با اشاره به برنامه های پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن گفت: این نشست از امروز آغاز شده است و تا روز جمعه 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در نشست امروز دو مقاله بررسی می شود و پرسش و پاسخ هایی در خصوص این مقالات ارایه خواهد شد. بررسی و تحلیل تاثیر حضور قاریان و حافظان قرآن در محافل ملی و بین المللی عنوان مقاله ای است که توسط استاد ابوالقاسمی امروز ارایه خواهد شد.

دولتی خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه 15 بهمن ماه نیز چهار مقاله برگزیده قرائت می شود و توسط منتقدان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. روز پنج شنبه نیز 9 مقاله در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ارایه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سومین روز از پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن از تعدادی آثار قرآنی رونمایی خواهد شد و روز پایانی این نشست که روز جمعه خواهد بود، سه مقاله برگزیده ارایه می شود و از چند اثر قرآنی دیگر رونمایی خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن سه کتاب رونمایی شد که مفاتیح الجنان، ترجمه کتاب المفید فی فن التجوید از جمله آثار قرآنی رونمایی شده در مراسم امروز است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی