26 بانوی کارآفرین و نوآور کرمانی تجلیل شدند


26 بانوی کارآفرین و نوآور کرمانی تجلیل شدند

کرمان - ایرنا - در حاشیه برنامه ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری بمناسبت گرامیداشت روز زن از 26 بانوی کارآفرین و نوآور استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور بانوان استانداری روز سه شنبه در حاشیه این مراسم ویدئو کنفرانسی با اشاره به نقش موثر بانوان گفت: خوشبختانه در پویش بانوان برتر سه نفر از منتخبان استان کرمانی بودند.

فاطمه السادات حسینی با اشاره به پتانسیل بالای زنان کرمانی افزود: ما در استان کرمان، بالغ برسه هزار زن کارآفرین و پنجهزار زن فرهیخته داریم.

وی با بیان اینکه در مشارکت های اجتماعی بانوان کرمانی رتبه اول را در کشور دارند، یادآور شد: از ظرفیت بانوان موفق برای کمک به زنان آسیب دیده استفاده کردیم و اقدامات و راهکارهایشان بسیار راهبردی بوده است.

لزوم اهمیت توجه به بانوان نخبه و الگوگیری از آنان

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان هم در این مراسم با اشاره به لزوم اهمیت شناسایی استعداد ها گفت: استعداد های برتر در بانوان استان باید شناسایی و به دیگر بانوان معرفی شود زیرا این کار علاوه بر ترغیب بانوان دیگر باعث الگو سازی نیز خواهد شد.

حمیده واعظی افزود: هنگامی که خودباوری در زنان بالا رود و الگو سازی صورت گیرد، همه بانوان می‌توانند در زمینه علاقه خود پرورانده و موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید این حس را در کودکانمان تقویت کنیم تا احساس ارزشمند بودن را حس کنند و برای موفقیت بیشتر تلاش کنند.

واعظی سازمان های مردم نهاد را مهم دانست و تاکید کرد: بانوان در سازمان های مردم نهاد حضور پر رنگ تری را داشته باشند زیرا مشارکت اجتماعی موجب افزایش خودباوری خواهد شد.

وی با اشاره به وظیفه سنگین بانوان در تربیت فرزندان تصریح کرد: بانوان باید تعادل را در نقش مادری، همسری و نقشی که در جامعه دارند، ایجاد کنند و این کاری سخت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا