پشت پرده حضور فکری در برنامه میثاقی ؛ پای وزارت ورزش در میان است؟


پشت پرده حضور فکری در برنامه میثاقی ؛ پای وزارت ورزش در میان است؟

حضور محمود فکری در برنامه فوتبال برتر باعث ناراحتی مدیران استقلال شده است. بعد از تحریم این برنامه تلویزیونی توسط مدیران باشگاه استقلال ، هیچ عضوی از این باشگاه حق مصاحبه با این برنامه را نداشته است. اما ظاهرا علت حضور سرمربی آبی ها در فوتبال برتر دستوری از سوی وزارت ورزش بوده است. نوشته پشت پرده حضور فکری در برنامه میثاقی ؛ پای وزارت ورزش در...

پشت پرده حضور فکری در برنامه میثاقی ؛ پای وزارت ورزش در میان است؟

حضور محمود فکری در برنامه فوتبال برتر با دستور مستقیم یکی از مدیران وزارت ورزش
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۰
پشت پرده حضور فکری در برنامه میثاقی ؛ پای وزارت ورزش در میان است؟

حضور محمود فکری در برنامه فوتبال برتر باعث ناراحتی مدیران استقلال شده است. بعد از تحریم این برنامه تلویزیونی توسط مدیران باشگاه استقلال ، هیچ عضوی از این باشگاه حق مصاحبه با این برنامه را نداشته است. اما ظاهرا علت حضور سرمربی آبی ها در فوتبال برتر دستوری از سوی وزارت ورزش بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پشت پرده حضور سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر یک اتفاق عجیب است. یک مدیر ارشد وزارت ورزش و جوانان زمینه حضور محمود فکری در برنامه فوتبال برتر را فراهم کرد.

حضور محمود فکری در برنامه شب گذشته فوتبال برتر با انتقادهایی همراه بوده است، از یک طرف مدیران باشگاه از اینکه بیانیه هیات مدیره زیر سوال رفت دلخور هستند و از طرف دیگر بسیاری از هواداران این تیم که تحریم این برنامه را کار درستی می دانستند از حرکت سرمربی استقلال گله دارند.

اما پیگیری ها نشان می دهد بهتر است مدیران استقلال به جای فکری از یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان ناراحت باشند چراکه این فرد در حضور سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر نقش داشته است.

شنیده شده است که چند روز پیش مهدی هاشمی به عنوان تهیه کننده برنامه فوتبال برتر جلسه ای با یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان داشته که در این جلسه وی درخواست کرده کمک کند تا رابطه استقلال با برنامه فوتبال برتر خوب شود، به همین دلیل هم این مدیر دستور داده تا زمینه حضور فکری در برنامه محمدحسین میثاقی فراهم شود.

البته شب گذشته ۲ عضو هیات مدیره استقلال تلاش زیادی کردند که فکری به برنامه فوتبال برتر نرود اما چون مقام بالاتری از او چنین درخواستی کرده بودند، این اتفاق رخ نداد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟