مهلت ارسال اثر به جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی تمدید شد


معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جشنواره موسیقی نوجوان و جوان استان تا 17 بهمن جاری تمدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره موسیقی نوجوان و جوان ارسال شده است، اظهارکرد: به منظور مشارکت هر چه بیشتر هنرمندان در این جشنواره، مهلت ارسال آثار یک هفته تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه کشف استعدادهای جوان، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه از مهم ترین اهداف این جشنواره است گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش رقابتی این جشنواره در دو رده سنی شامل نوجوانان تا ۱۸ و جوانان تا ۲۵ سال برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با پر کردن فرم شرکت در جشنواره به نشانی تلگرامی t.m/nkh_YoungAdolescentMusicFestival قطعه اجرایی خود را در قالب یک ویدئو سه تا پنج دقیقه‌ای به همراه مدارک شناسایی به شماره ۰۹۰۳۱۱۹۸۴۶۰ ارسال کنند.

حیدری افزود: هنرمندان می توانند در رشته سازهای ایرانی شامل تار، سه‌تار، کمانچه، نی، سنتور، تنبک، ضرب زورخانه‌ای و دف و در بخش سازهای جهانی شامل ویلن، گیتار و پیانو به صورت تک نوازی شرکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج