112 طرح در دزفول آماده بهره برداری است


112 طرح در دزفول آماده بهره برداری است

دزفول- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: 126 طرح فرهنگی، عمرانی، خدماتی و تولیدی همزمان با دهه مبارک فجر در دزفول بهره برداری یا کلنگ زنی خواهد شد که 112 طرح از این تعداد آماده بهره برداری است.

علی فرهمندپور عصر سه شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: ۷۵ طرح عمرانی، هفت طرح خدماتی و ۴۰ طرح تولیدی در دهه فجر در دزفول بهره برداری و ۱۴ طرح دیگر کلنگ زنی می‌شوند.
وی افزود: افتتاح کارخانه تولید روغن خودرو، کارخانه الکل سازی، کارخانه تولید فرآورده های قندی با ۱۱۰ نفر اشتغالزایی، بهره برداری از سه گلخانه، افتتاح فاز دوم یک فروشگاه دارای پردیس سینمایی و استخر و بهره برداری از پنج دبستان و دبیرستان از جمله این طرح‌ها هستند.
فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: با بهره برداری ازاین طرح‌ها، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۷۰۰ نفر در دزفول فراهم شده است.
وی افزود: مشکل یکی از کارخانجات تولیدی شهرستان دزفول که برد بین المللی دارد نیز حل و احداث آن آغاز می‌شود که با بهره برداری از آن در ۲ سال آینده زمینه اشتغال یکهزار و ۲۰۰ نفر فراهم خواهد شد.
فرهمندپور بیان کرد: در تلاشیم با اجرای طرح نگهبان محله که یکی از دغدغه‌های مردم دزفول است زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر دیگر را فراهم کنیم.
وی درخصوص برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا نیز گفت: روند انتخابات به طور رسمی از ۱۸ اسفندماه با دستور وزیر کشور آغاز و ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ اسفندماه انجام خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود
فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌شود و پیاده روی نخواهیم داشت.
وی درخصوص وضعیت کرونا در دزفول نیز گفت: آمار ابتلا به کرونا در دزفول روبه افزایش است که برای جلوگیری از این روند، محدودیت هایی اجرا خواهد شد ضمن اینکه تلاش می‌شود برنامه های دهه فجر نیز به صورت مجازی برگزار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول