نظامیان صهیونیستی یک شهروند سوری را ربودند


نظامیان صهیونیستی یک شهروند سوری را ربودند

نظامیان رژیم صهیونیستی عمران ابراهیم از اهالی روستای غدیر البستان در مجاورت خطوط حایل در جولان اشغالی را ربودند.

نظامیان صهیونیستی یک شهروند سوری را ربودندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، نظامیان صهیونیستی یک شهروند سوری را ربودند. سانا خبرگزاری دولتی سوریه با اعلام این خبر افزود، نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی یک جوان ۱۷ ساله اهل قنیطره را ربودند.

عمران ابراهیم از اهالی روستای غدیر البستان در مجاورت خطوط حایل در جولان اشغالی است.
در حالی که نامبرده مشغول چرای دام در منطقه یادشده بود، مزدوران صهیونیستی او را ربوده و به جای نامعلومی بردند.
صهیونیست‌ها مدعی شدند، سربازان اسراییلی چوپان جوان را پس از عبور از خطوط حایل بازداشت کردند.
رژیم صهیونیستی به تازگی به شدت نگران عملیات رزمندگان مقاومت است و به ادعای کنترل خطوط حایل هراز گاهی به ماجراجویی و ربودن اهالی مناطق آزاد شده قنیطره دست می‌زند.

آزادی چوپان ربوده شده لبنانی به دست صهیونیست‌ها
نظامیان رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه، چوپانی لبنانی را در محله «بسطره» در منطقه مرزی «کفرشوبا» در خاک لبنان ربودند و به فلسطین اشغالی بردند.
پس از اعلام خبر شکایت دولت لبنان از رژیم صهیونیستی به علت ربودن یک چوبان لبنانی، ارتش این رژیم امروز از آزادی این چوپان خبر داد.
عصر روز سه‌شنبه هفته جاری، یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی چوپانی لبنانی را در محله «بسطره» در منطقه مرزی «کفرشوبا» در خاک لبنان ربود و به داخل فلسطین اشغالی برد.
وزارت دفاع لبنان، در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از تلاش‌های نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان (یونیفل)، صلیب سرخ جهانی و ارتش لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی «حسن قاسم زهره» چوپانی لبنانی را آزاد کرد.
سیاست ربودن
نظامیان رژیم صهیونیستی هر از چندگاهی اقدام به ربودن فلسطینی ها و سوری ها می کنند. انجمن زندانیان فلسطین (PPS) در گزارشی اعلام کرد نظامیان صهیونیست در کمتر از ۲۴ ساعت، ۵۰ فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی ربودند. در حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست بسیاری از فلسطینیان مجروح و برخی از آنها نیز دستگیر می شوند.
بسیاری از فلسطینیان ربوده شده در تلاش بودند با ورود به قدس اشغالی فریضه نماز را در «مسجد الاقصی» به جا آوردند.
هزاران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بازداشت به سرمی‌برند. بسیاری از این زندانیان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. برخی از فلسطینی ها هم در چارچوب قانون بازداشت اداری زندانی هستند.
دادگاه‌های رژیم صهیونیستی در چارچوب قانون بازداشت اداری می‌توانند فلسطینیان را بدون ارائه هیچ سند و مدرک، حتی بدون طرح اتهام مشخصی تا پنج سال زندانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر