لوئیس همیلتون: فرمول یک را ترک می کنم اگر…


فرمول یک ایران – وقتیکه لوئیس همیلتون داخل خودرویش قرار می گیرد، لبخندی بر روی لب هایش می نشیند و اگر دیگر این اتفاق نیفتد، او فرمول یک را ترک خواهد کرد. با پایان فرمول یک 2020، قرارداد راننده بریتانیایی هنوز تمدید نشده است. تاخیر بیش از حد معمول در تمدید قرارداد راننده بریتانیایی شایعات زیادی را پیرامون علت تاخیر آن مطرح کرده است. راننده...

فرمول یک ایران – وقتیکه لوئیس همیلتون داخل خودرویش قرار می گیرد، لبخندی بر روی لب هایش می نشیند و اگر دیگر این اتفاق نیفتد، او فرمول یک را ترک خواهد کرد.

با پایان فرمول یک 2020، قرارداد راننده بریتانیایی هنوز تمدید نشده است. تاخیر بیش از حد معمول در تمدید قرارداد راننده بریتانیایی شایعات زیادی را پیرامون علت تاخیر آن مطرح کرده است.

راننده بریتانیایی درباره ادامه حضورش در فرمول یک گفت:

شما باید بفهمید که به چه چیزهایی علاقه دارید و چه کاری را دوست دارید، ما فقط یک زندگی داریم. شما باید از کاری که می کنید لذت ببرید. شما باید کاری را انجام دهید که هر روز احساس خوشبختی کنید و فکر می کنم این برای من واقعاً مهم بوده است که بتوانم در لحظه زندگی کنم.

بله، این یک فضای رقابتی است که من در آن حضور دارم اما وقتی سوار خودرو می شوم و ویزور کاسکت را پایین می اندازم، تیم خودرو را آماده می کند و من از گاراژ خارج می شوم، بزرگترین لبخند روی لب هایم می نشیند. امروز هم بعد از این همه سال مسابقه، همینطور است.

اگر روزی باشد که چنین اتفاقی نیفتد و لبخند نزنم، می دانم که کارم تمام شده است و باید به سراغ چیز دیگری بروم.

لوئیس همیلتون: فرمول یک را ترک می کنم اگر…لوئیس همیلتون: فرمول یک را ترک می کنم اگر…

لوئیس همیلتون – فرمول یک مجارستان 2020

بعد از این همه موفقیت، چه چیزی دوباره به همیلتون انگیزه می دهد؟ او پاسخ داد:

همانطور که در حرفه خودم پیش می رفتم، هرگز فکر نمی کردم افرادی باشند که من را دنبال کنند و بعد از آن بود که به اهمیت کاری که برای مردم انجام می دهم، پی بردم.

بله، من عاشق کار با تیمم برای رسیدن به یک هدف مشترک هستم. شما می دانید که به عنوان عضوی از یک تیم، می توانید به نوعی نقطه پایان یا کاتالیزور موفقیت باشید، بسیار هیجان انگیز است.

اما احتمالاً یک بچه جوان وجود دارد که من را تماشا می کند و درک می کند که [برای آنها نیز کسب این موفقیت] ممکن است. این برای من فوق العاده هیجان انگیز است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس