فرماندار انزلی خواستار مشارکت حداکثری بازاریان در انتخابات شد


فرماندار انزلی خواستار مشارکت حداکثری بازاریان در انتخابات شد

رشت - ایرنا - فرماندار انزلی در دیدار با اصناف این شهرستان خواستار مشارکت حداکثری بازاریان در انتخابات پیش رو شد و اظهار داشت : بازار بعنوان یکی از ریشه های اصلی انقلاب و از ارکان تاثیر گذار در حاکمیت کشور است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل میر غضنفری شامگاه سه شنبه در دیدار با بازاریان این شهرستان در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: بسیاری از افراد تاثیر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی مانند شهید مطهری، نواب صفوب از جمع اصناف بوده و ریشه بازاری داشتند.

وی بر اهمیت اقتصاد در تمامی ارکان حاکمیت تاکید کرد و گفت: نبض اقتصاد کشورها در دست بازار است و در بسیاری مواقع دولت امور اقتصادی را به بازاریان واگذار می کند تا علاوه بر ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا، ثبات نسبی در این زمینه ایجاد کنند.

وی انتخابات را از اصلی ترین امور نظام عنوان و خاطر نشان کرد: اصناف و بازاریان بخش وسیعی از جامعه را تشکیل می دهند از اینرو مشارکت آنان در انتخابات بسیار تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه در سراسر دنیا مشروعیت حکومت ها بر اساس مقبولیت مردم آن کشور محاسبه می شود و یکی از نشانه های این مقبولیت مشارکت است، تصریح کرد: آن هنگام که مقوله ای مورد قبول واقع شود در آن امر مشارکت حاصل می شود، حضور گسترده مردم پای صندوق های رای نشانه مقبولیت حاکمیت است.

وی با اشاره به اینکه نباید امیدمان به دشمن باشد، اضافه کرد: گاهی در برخی موارد از شرایط موجود گله مند هستیم مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که شاید مسئولان در برخی موارد به بیراهه رفته باشند اما باید شرایط موجود را ترمیم کنیم. دشمنان این مرز و بوم همواره اول منافع خود را می بینند و در واقع دشمنی و ضدیت با ایران اسلامی را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه در مقوله تحریم ها کماکان فشارها بر روی دولت ایران قرار داد، تاکید کرد: نمی توان به آنسوی مرزها دلخوش کرد اما براساس قانون اساسی باید ارتباط خود را با کشورها براساس احترام متقابل و حسن نیت برقرار کنیم.

میرغضنفری در انتها از بازاریان خواست تا انتخابات را جدی بگیرید و خاطر نشان کرد: مهمترین موضوع بخش مشارکت است که بازاریان در این مسیر می توانند کمک حال دولت و حاکمیت باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟