پخش ویژه برنامه «مصباح» همزمان با دهه فجر از شبکه قرآن و معارف سیما


پخش ویژه برنامه «مصباح»  همزمان با دهه فجر از شبکه قرآن و معارف سیما

صفری گفت: برنامه «مصباح» ویژه ایام دهه فجر روزهای زوج به صورت زنده با رویکرد دیده بانی فعالیت های قرآنی، معارفی، فرهنگی و اجتماعی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

«مهدی صفری» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص ویژه برنامه «مصباح» شبکه قرآن و معارف سیما در ایام الله دهه فجر گفت: «مصباح» کاری از گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما است که روزهای زوج ساعت 22 به صورت زنده پخش می شود. رویکردش دیده بانی فعالیت های قرآنی، معارفی، فرهنگی و اجتماعی است.

تهیه کننده برنامه مصباح تصریح کرد: این برنامه هر شب در ایام دهه فجر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه محورهای مختلف در حوزه های قرآنی را بررسی می کند، تصریح کرد: در یک بخش چهره های قرآنی معرفی می شوند. در بخش دیگر سوژه های مرتبط با فضای ماموریتی برنامه پیگیری می شوند و بخشی هم مربوط به اخبار روز است.

صفری اظهار کرد: اما در دهه فجر دستاوردهای قرآنی و فرهنگی دستگاه ها و نهادهای مربوطه مانند کانون های فرهنگی و هنری مساجد، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اداره کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش و .... مورد بررسی قرار می گیرد.

تهیه کننده برنامه مصباح افزود: در برنامه امشب مصباح، آقای مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت حصور دارند.

وی تصریح کرد: برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما بسته به موضوع و سوژه های روز دنبال می شود که در دهه فجر با دعوت از مسئولان مربوطه دستاوردهای قرآنی دستگاه ها را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق