2 طرح هلال احمر در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است


2 طرح هلال احمر در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از افتتاح 2 پایگاه آشیانه بالگرد و انبار امداد و پشتیبانی هلال احمر در شهرستان‌های زاهدان و سیب و سوران به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

علیرضا میربهاء الدین روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آشیانه بالگرد پایگاه امداد و نجات هوایی زاهدان و انبار امداد و پشتیبانی جمعیت هلال احمر سیب و سوران با هدف پوشش مناسب حوادث و ارائه خدمات مطلوب افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ساختمان آشیانه پایگاه امداد و نجات هوایی زاهدان با زیربنای یکهزار و ۳۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع محصور شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: برای ساخت و تکمیل این پایگاه ۷۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از اعتبارات ملی و ۴۳ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال از اعتبارات استانی و در مجموع مبلغی بیش‌از ۱۱۴ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال هزینه شده است.
وی اظهارداشت: همچنین ساختمان پایگاه انبار امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۳۰ مترمربع ساخته شده در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
میربهاء الدین ادامه داد: برای ساخت و تکمیل این پایگاه ۱۸ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق