عصبانیت عجیب و غیر منتظره وحید امیری


افرادی که وحید امیری را پس از خروج از رختکن بازی با ماشین‌سازی دیدند گواهی می‌دهند هرگز این بازیکن را اینقدر عصبانی و ناراحت ندیده بودند.

عصبانیت عجیب و غیر منتظره وحید امیری

بدون شک وحید امیری ستاره تیمش در دیدار با ماشین‌سازی تبریز بود. شماره ۱۹ پرسپولیس نه تنها یک گل زیبا در دقیقه ۲۵ (‌درست مثل شماره پیراهن زنده‌یاد مهرداد میناوند) زد بلکه یک پاس گل تماشایی هم به احمد نوراللهی داد تا تیمش برنده از این جدال نفسگیر خارج شود. او در دقیقه ۳+۹۰ توپ را درست به جایی فرستاد که احمد بود و با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد. در این صحنه پاس گل وحید امیری به اندازه گل احمد نوراللهی ارزشمند بود و اگر این اتفاق صورت نمی‌گرفت اوضاع پرسپولیس بحرانی می‌شد به خصوص که در بازی قبلی به آلومینیوم باخته بود و به اندازه کافی امتیاز از دست داده بود.

با این اوصاف تصور می‌شد وحید امیری پس از پایان این دیدار و برد شیرین پرسپولیس یکی از خوشحال‌ترین افراد حاضر در استادیوم آزادی باشد اما این‌طور نبود. ستاره پرسپولیس در حالی از رختکن تیمش خارج شد که نه تنها به ظاهر خودش نرسیده بود بلکه چهره‌اش کاملاً درهم بود. این بازیکن ملی‌پوش و خوش‌اخلاق مثل همیشه به رسم ادب جلوی خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی ایستاد اما خواهش کرد مصاحبه زودتر تمام شود چون خسته است و حوصله ندارد!

به راستی چرا؟ افرادی که وحید امیری را پس از خروج از رختکن بازی با ماشین‌سازی دیدند گواهی می‌دهند هرگز این بازیکن را اینقدر عصبانی و ناراحت ندیده بودند. یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که وحید امیری به دو دلیل شاکی و عصبانی است اما نمی‌تواند در این رابطه مصاحبه کند؛ اول آنکه وحید امیری یک بازیکن ملی‌پوش است. بازیکنی که در سال‌های گذشته در تیم ملی همیشه به عنوان هافبک یا نهایتاً وینگر چپ و راست بازی کرده است. حضور دائمی او در خط حمله پرسپولیس می‌تواند او را از شرایط بازی درخط میانی و هافبک دور کرده یا موقعیت امیری را در تیم ملی متزلزل کند. البته یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس چاره‌ای ندارد. دست او خالی است و به ناچار باید از وحید امیری در خط حمله استفاده کند که هم تجربه زیادی دارد، هم دونده است و می‌تواند پرس کند و هم گل می‌زند. دلیل دوم اما گفته می‌شود مشکلات مالی است. قرارداد فصل جاری وحید امیری با پرسپولیس ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که او فقط توانسته است ۱۰ درصد آن را دریافت کند. امیری که پیشنهاداتی به مراتب بهتر از پرسپولیس داشت تصمیم گرفت پس از بازگشت از ترکیه پیراهن قرمز را بپوشد و حالا که با مشکل مالی مواجه شده انتظار توجه بیشتری دارد. هر چند باشگاه پرسپولیس نیز با کارگزار فعلی خودش به مشکل خورده و تا فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ نمی‌تواند روی دریافتی اسپانسر خود حسابی باز کند. از سوی دیگر پاداش رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به دلیل تحریم‌های موجود قابل وصول نیست و دست باشگاه پرسپولیس هم برای پرداخت درصد به بازیکنان خالی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان