اهدای 161 تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه


اهدای 161 تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه

161 تبلت به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا شد.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین اهدای نمادین تبلت به دانش آموزان نیازمند استان، با قدردانی از کمیته امداد برای اهدای کمک های مومنانه به نیازمندان، گفت: کمیته امداد از باسابقه ترین نهادهای انقلاب است که در ذات انقلاب قرار دارد.

آیت الله علما با اشاره به پویش مومنانه ایی که امسال با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به راه افتاد، عنوان کرد: در این پویش مردم با مهربانی به مستحقان یاری رساندند که این جریان بسیار مهم و با ارزش بود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه امروز ۱۶۱ تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان به منظور دسترسی به سامانه آموزشی شاد و ادامه تحصیل اهدا می شود، تصریح کرد: این ششمین مرحله از اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند از ابتدای سال تحصیلی تاکنون است که این تبلت ها در این مرحله با کمک موسسه خیریه عترت بوتراب، خیران و کمیته امداد تامین شده است.

محسن رخصی ادامه داد: در پنج مرحله گذشته نیز با مشارکت خیران نیک اندیش ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان مددجو در استان کرمانشاه اهدا شده است.

رخصی تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت نیکوکاران بتوانیم تا پایان سال تبلت و گوشی های هوشمند بیشتری برای دانش آموزان نیازمند تامین کنیم.

به گفته رخصی هم اکنون حدود ۲۳ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی