فوری/ خبر جدید درباره یارانه نقدی 91 هزارتومانی دولت + جزئیات مهم


فوری/ خبر جدید درباره یارانه نقدی 91 هزارتومانی دولت + جزئیات مهم

میرتاج الدینی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص تکلیف مصوبه دوبرابر شدن یارانه ها پس از رد شدن کلیات بودجه، گفت: ممکن است مصوبه دوبرابر شدن یارانه ها و حذف ارز 4200 تومانی مجددا از سوی کمیسیون تلفیق تصویب نشود.

یارانه نقدی در دولت احمدی نژاد تصویب شد. یارانه نقدی در ابتدا به همه مردم کشور تعلق گرفت اما مدتی بعد یارانه افراد ثروتمند قطع شد. مبلغ یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان است. مبلغ یارانه نقدی در طی این چند سال تغییری نداشته است. قرار بود مبلغ یارانه نقدی افزایش پیدا کند.

روز گذشته کلیات لایحه بودجه در حالی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رد شد که کمیسیون تلفیق، مصوباتی پر سر و صدایی هم افزایش وام ازدواج، دو برابر شدن یارانه ها در سال آینده، حذف دلار 4200 تومانی و افزایش حقوق سربازان و ... را در آن گنجانده بود.

با توجه به منتفی شدن مصوبات مذکور و بازگشت لایحه بودجه به دولت، این سوال مطرح است که در صورت ارائه مجدد لایحه بودجه به مجلس، کمیسیون تلفیق مصوبات خود را مجددا تصویب خواهد کرد یا نه؟

حجت الاسلام والسلمین میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون تلفیق در پاسخ به سوال خبر نگار جی پلاس، مبنی بر اینکه کمیسیون تلفیق بودجه در صورت ارائه لایحه جدید از سوی دولت، باز هم بر مصوبات خود همچون افزایش وام ازدواج، حذف نرخ ارز ترجیحی، دو برابر شدن یارانه ها و ... پافشاری خواهد کرد یا نه، گفت: به نظر می رسد همه ی مصوبات کمیسیون تلفیق مجددا تصویب نخواهد شد و برخی از آن ها ممکن است تغییر کند کما اینکه برخی از مصوبات کمیسیون با رای ناپلئونی تصویب شده بودند. در همین خصوص ممکن است مصوبه دوبرابر شدن یارانه ها و حذف ارز 4200 تومانی مجددا از سوی کمیسیون تلفیق تصویب نشود.

حذف ارز 4200 تومانی مخالفان جدی داشت

فوری/ خبر جدید درباره یارانه نقدی 91 هزارتومانی دولت + جزئیات مهم

آنچه دیگران می خوانند:

تازه‌ترین عکس زندگی مشترک مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور + عکس مدلینگ مهدی پاکدل واکنش نیما نکیسا به استوری جنجالی آتیلا حجازی واعلام خبر فوت انصاریان + فیلم فال امروز خود را بخوانید ، چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 فوری: کشف یک ویروس جدید در بدن علی انصاریان / ورود تیم جدید پزشکی + جزئیات ناگفته های مهم از آرزوی بزرگ علی انصاریان درباره مرگش + جزئیات اسکناس ۱۰۰هزار تومانی‌جدید با تصویر پرسپولیس+عکس و جزئیات فیلم دیدنی از دعا خوانی مردم برای علی انصاریان جلوی بیمارستان

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص ارز 4200 تومانی خاظرنشان کرد: حتی اگر این موضوع در صحن علنی مطرح می شد مخالفان جدی داشت و من در دفاع از کلیات بودجه تنها موضوع مورد اختلاف را همین مسئله عنوان کردم که می توانست در صورت تایید کلیات به کمیسیون بازگردانده شود یا در صحت تغییر پیدا کند که با رد شدن کلیات لایحه بودجه همه این مسائل منتفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج