25 طرح و پروژه عمرانی در روستاهای آستانه اشرفیه افتتاح شد


25 طرح و پروژه عمرانی در روستاهای آستانه اشرفیه افتتاح شد

رشت - ایرنا - بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه گفت: 25 طرح عمرانی، خدماتی و عام المنفعه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

فاطمه علیزاده روز چهارشنبه دررابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برای اجرای این تعداد طرح و پروژه بیش از ۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری های این بخش هزینه شده است، افزود: این پروژه ها در بخش هایی چون بهسازی معابر، احداث پارک، اصلاح روشنایی و نیز بهسازی و شن ریزی معابر، دفع آبهای سطحی، احداث سرویس بهداشتی، لایروبی انهار کشاورزی در مناطق روستایی منطقه به انجام رسیده است.

وی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به روستاییان، توسعه و عمران و آبادی مناطق روستایی بخش مرکزی آستانه اشرفیه از مهمترین اهداف اجرای این پروژه ها بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت بیان و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: نسل جدید انقلاب باید با دستاوردهای ارزشمندی که ایران اسلامی در طول پیروزی انقلاب اسلامی به آن دست یافته آشنا شود.

علیزاده در ادامه توسعه و آبادانی مناطق روستایی را از سیاست های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در طول عمر دولت خدمات ارزنده ای در جهت توسعه مناطق روستایی این بخش صورت گرفته است.

به گفته وی، اقدامات دولت طی سالهای اخیر در جهت توسعه فعالیت های ورزشی اعم از احداث زمین های ورزشی، پارک، اجرای طرح های گردشگری، طرح های هادی روستایی، ایجاد اشتغال، توسعه بخش مکانیزاسیون کشاورزی و عمران و آبادانی در مناطق روستایی این بخش چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به سیاست های دولت اجرای طرح های مختلف عمرانی و خدماتی با تلاش دهیاران در روستاهای منطقه تداوم خواهد داشت، یادآور شد: بخش مرکزی آستانه اشرفیه با داشتن ۷۱ روستا دارای ۵۸ دهیاری و بیش از ۳۳ هزار نفر جمعیت است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج