معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر


معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

گجت نیوز در این مطلب بهترین برنامه ردیابی گوشی را به شما معرفی خواهیم کرد که حتی بدون نیاز به نصب و با مرورگر قابل استفاده خواهد بود. ردیابی گوشی‌های هوشمند امروزه به مسئله‌ای تبدیل شده که افراد بسیاری برای تضمین ایمنی دستگاه خود به دنبال آن هستند. البته گم کردن گوشی و یا به سرقت رفتن... نوشته معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با...

در این مطلب بهترین برنامه ردیابی گوشی را به شما معرفی خواهیم کرد که حتی بدون نیاز به نصب و با مرورگر قابل استفاده خواهد بود.

ردیابی گوشی‌های هوشمند امروزه به مسئله‌ای تبدیل شده که افراد بسیاری برای تضمین ایمنی دستگاه خود به دنبال آن هستند. البته گم کردن گوشی و یا به سرقت رفتن آن از مواردی هستند که بسیار کم احتمال اتفاق افتادن آن‌ها وجود دارد، اما باز هم هر لحظه ممکن است که شما هنگام پیاده شدن از تاکسی گوشی خود را روی صندلی جا بگذارید و یا هنگام رفتن به باشگاه‌های ورزشی، فراموش کنید که دستگاه خود را بردارید.

با این حساب وجود یک برنامه ردیاب مناسب شاید بتواند به خوبی به شما کمک کند تا برای همیشه این مسئله را حل کنید.

برنامه ردیابی گوشی Spyine

معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگرمعرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

برنامه Spyine یک اپلکیشن تحت وب بی‌نظیر است که متناسب با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده و استفاده از آن بدون نیاز به نصب و توسط مرورگر نیز انجام می‌شود. شما به محض نصب این برنامه می‌توانید موقعیت دستگاه مورد نظر را به صورت زنده در هرکجا مشاهده کنید؛ اما چه چیزی باعث می‌شود تا این برنامه را به شما پیشنهاد کنیم؟

۱. استفاده راحت

برنامه هم به صورت نصبی و هم به صورت نسخه تحت وب قابل استفاده خواهد بود و این یعنی شما با هر دستگاهی مانند گوشی و یا رایانه شخصی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین نحوه استفاده از آن بسیار ساده است؛ به نحوی که شما پس از ورود به صفحه مورد نظر توسط خود برنامه هدایت خواهید شد.

۲. بدون نیاز به روت یا Jailbreak

برنامه ردیابی گوشی Spyine هرگز نیازی به روت یا انجام Jailbreak در دستگاه‌های آیفون ندارد. این امر هم کار را بسیار ساده‌تر می‌کند، و هم امنیت برنامه را شدیدا بالا می‌برد. با این حساب برنامه نسخه اندرویدی Spyine با فرمت apk و نسخه iOS کاملا به صورت تحت وب استفاده می‌شود.

۳. قیمت مناسب خرید اشتراک

درواقع از نظر قیمت ابتدا باید مشخص کرد که بنا بر سرویسی که این برنامه ارائه می‌دهد، قاعدتا هزینه آن بسیار خواهد شد. شاید اگر به سراغ دیگر برنامه‌ها بروید چیزی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار به صورت ماهیانه از شما گرفته شود، اما با Spyine تنها ۱۰۰ دلار در سال برای اندروید و ۱۳۰ دلار در سال برای اشتراک iOS خواهد بود.

این اشتراک درواقع به شما اجازه می‌دهد تا در نسخه اندروید تماس‌ها، پیام‌ها، مخاطبین، حافظه مرورگر و در نهایت مهم‌تر از همه مکان گوشی را شناسایی کنید. همین ویژگی‌ها برای نسخه iOS به علاوه دسترسی به برنامه‌ها، عکس و فیلم‌های روی گوشی نیز وجود دارد که به همین دلیل قیمت آن ۳۰ دلار گران‌تر است.

۴. قابلیت‌های ردیابی

علاوه بر ردیابی گوشی به صورت زنده، برنامه Spyine به شما این اجازه را می‌دهد که مکان دستگاه خود را با سیمکارت حتی به صورت دقیق‌تر ردیابی کنید. با این حال چندی از ویژگی‌های برتر این برنامه در ردیابی گوشی عبارتند از:

ردیابی زنده گوشی: همانطور که اشاره شد، برنامه Spyine درواقع می‌تواند گوشی شما را به صورت کاملا زنده ردیابی کند؛ این بدان معناست که هرگاه دستگاه شما جابه جا شود، Spyine منطقه جدید را در نقشه مشخص کرده و موقعیت آن را به‌روز نگه خواهد داشت.ثبت تاریخچه موقعیت‌ها: با این ویژگی می‌توانید مکان‌های مختلفی که گوشی شما قبلا در آنجا بوده را به راحتی مشاهده کنید؛ برای مثال اگر گوشی خود را در تاکسی جا گذاشته باشید و راننده نیز از وجود آن خبر نداشته باشد، می‌توانید موقعیت‌های قبلی دستگاه خود را مشاهده کنید تا بدانید که کجا و چطور آن را گم کرده‌اید.نمایش سه‌بعدی مکان: با این قابلیت می‌توانید به صورت سه‌بعدی خیابان و کوچه مورد نظر که گوشی شما در آنجا قرار دارد را مشاهده کنید تا سریع‌تر آن را پیدا کنید.پین کردن مکان: قابلیت مشخص کردن یک محدوده خاص مانند محل کار یا مدرسه قاعدتا استفاده چندانی ندارد؛ اما اگر می‌خواهید هر زمان که دستگاه شما وارد محدوده شده یا از آن خارج می‌شود یک اعلان دریافت کنید، پس بهتر است یک نقطه از نقشه را با این ویژگی برای دریافت Notification تعیین کنید.ردیابی سیمکارت: این قابلیت هنگامی که گوشی شما به سرقت رفته باشد استفاده بسیاری دارد؛ چراکه به علاوه موقعیت دقیق، وضعیت فعال بودن گوشی را در اختیار شما گذاشته و کد IMEI آن را نیز برای شما ارسال خواهد کرد.

کار با Spyine و نقاط ضعف آن

معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگرمعرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

پیش از هرچیز لازم است تا در وبسایت رسمی Spyine یک اکانت درست کنید؛ سپس می‌توانید با نصب برنامه اندروید یا استفاده از نسخه تحت وب کار خود را شروع کنید. البته لازم به ذکر است که برای ردیابی گوشی های اندروید، حتما باید یک فایل apk چند مگابایتی را نصب کنید تا موقعیت گوشی را به صورت خودکار ثبت کند.

همچنین برای گوشی‌های آیفون، از آنجایی که نسخه تحت وب استفاده می‌شود باید از iCloud برای برقراری ارتباط بین گوشی و سرور Spyine استفاده کنید. درواقع شما باید از بکاپ iCloud استفاده کرده و راستی‌آزمایی دو مرحله‌ای آن را هم غیرفعال کنید.

معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

به هر حال گرچه کار با این برنامه ساده است و ویژگی.های جالبی را هم در دسترس کاربران قرار می‌دهد، اما برخی نقطه ضعف‌ها نیز در کنار این قابلیت‌ها وجود دارند. برای مثال:

رایگان نبودن برنامه خود شاید یک نقطه ضعف محسوب شود؛ چراکه برنامه‌های دیگری به صورت رایگان برای انجام این کار وجود دارند، اما این را هم باید در نظر گرفت که اعتمادی به برنامه رایگان برای دادن اطلاعات گوشی نیست.نقطه ضعف بزرگ دیگر، عدم ردیابی گوشی در حالت آفلاین است؛ یک قانون ساده، اگر گوشی شما آفلاین شود خبری هم از ردیابی زنده یا هر قابلیت دیگری نخواهد بود.برخی مواقع هنگام دریافت داده از سرورهای Spyine ممکن است با باگ‌هایی مواجه شوید که شما را وادار به تازه‌سازی صفحه در مرورگر می‌کند.

آیا فقط Spyine این کار را انجام می‌دهد؟

معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

معرفی بهترین برنامه برای ردیابی گوشی تنها با استفاده از مرورگر

تنها Spyine مخصوص ردیابی گوشی نیست؛ بلکه چندین برنامه دیگر نیز وجود دارد که می‌توانند در ردیابی دستگاه به شما کمک کنند.

برنامه Minspy

این برنامه نیز از بهترین‌ها برای ردیابی گوشی یا اعمال کنترل‌ روی گوشی فرزندان برای دیدن موقعیت دقیق آن‌ها است. به مانند Spyine، این برنامه نیز می‌تواند به خوبی موقعیت زنده گوشی را نشان دهد، برنامه‌ها و فایل‌های داخل دستگاه را چک کند، و از همه مهم‌تر برای اعمال کنترل مناطقی را مشخص کند که در صورت خارج شدن گوشی از آن، به شما هشدار داده می‌شود.

با این حال نقطه ضعف Minspy نیز دقیقا به مانند Spyine نداشتن قابلیت ردیابی آفلاین است و همیشه نیاز دارد تا اینترنت دستگاه مقصد روشن باشد.

برنامه Spyier

همین ابتدای توضیحات نیز باید اشاره کنیم که باز هم نیاز به اینترنت برای ردیابی گوشی یا دستگاه‌های هوشمند با این برنامه خواهید داشت؛ با این وجود، اگر اینترنت و شرایط فراهم باشد، Spyier می‌تواند به خوبی موقعیت دستگاه یا دستگاه‌های مورد نظر را به صورت سه‌بعدی نشان دهد و یا منطقه‌ای را برای هشدار در صورت خارج شدن گوشی از آن تعیین کند.

به هر حال این برنامه برای استفاده توسط کمپانی‌هایی که گوشی‌های خاصی را برای کار به کارمندان خود می‌دهند و می‌خواهند روی آن‌ها نظارت داشته باشند، استفاده‌هایی را خواهد داشت.

برنامه Neatspy

این برنامه به شما اجازه دسترسی به ویدیوها در کل فایل‌های داخل گوشی مقصد را نمی‌دهد، اما می‌توانید از آن برای مشاهده موقعیت دقیق دستگاه استفاده کنید. همچنین ثبت یک گزارش کلی از تمامی مکان‌هایی که گوشی گم شده در آن‌ها مشاهده شده از قابلیت‌های Neatspy حساب می‌شود.

به هر حال این هم لیستی از سایر برنامه‌های پیشنهادی برای استفاده به منظور ردیابی گوشی بود و همانطور که می‌بینید، در حال حاضر هیچکدام قابلیت ردیابی آفلاین را ندارند؛ با این حال، برنامه Spyine به دلیل مورد اعتماد بودن و همچنین داشتن قابلیت‌های کامل پیشنهاد شده و استفاده از آن برای این کار شاید از دیگر برنامه‌های موجود بهتر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس