نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان به کار خود پایان داد


نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان به کار خود پایان داد

آئین پایانی نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان با معرفی گروه های برتر در بندرعباس به کار خود پایان داد.

مرجان هدایت، دبیر نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: فرآیند نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان از شهریور ۹۸ آغاز شد و اواخر آذرماه مجوز اولیه صادر و ثبت نام ها آغاز و آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه قرار بود آئین پایانی این جشنواره در هفتم اسفندماه سال ۹۸ برگزار شود اما شیوع کرونا سبب لغو و برگزاری آن به تاریخی دیگر شد، اظهار کرد: در تابستان و پاییز تلاش کردیم این برنامه را به صورت آنلاین یا آفلاین برگزار کنیم که متأسفانه عملی نشد.

نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان به کار خود پایان داد

هدایت با اشاره به اینکه امروز آئین پایانی نخستین جشنواره موسیقی بانوان را در فرهنگسرای ۲۲ بهمن برگزار کردیم تا از گروه های شرکت کننده و بانوان فعال در این بخش تجلیل کنیم، عنوان کرد: در نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان تنها صرفا حمایت از بانوان فعالی موسیقی هرمزگان بود که ۷ گروه شرکت کردند که ۴ گروه در بخش کلاسیک ایرانی و ۳ گروه در بخش پاپ تلفیقی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه متأسفانه گروه های بومی محلی بنا به دلایلی در این جشنواره حضور نیافتند که از این بابت متأسفم، خاطرنشان کرد: در بخش کلاسیک ایرانی گروه های "مغان، پرواز، نغمه نوا و خورشید" به ترتیب حائز رتبه های اول تا چهارم شدند.

دبیر نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان ادامه داد: در بخش پاپ تلفیقی نیز به ترتیب گروه های "خورشید، ارغنون و مانترا" حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان به کار خود پایان داد

هدایت با اشاره به اینکه داوری جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان برعهده دو داور موزیسین در تهران بود تا شک و شبهه ای از لحاظ قضاوت نباشد، اضافه کرد: هر زمان که می خواهیم همایش یا جشنواره موسیقی برای بانوان برگزار کنیم با مشکلات و چالش هایی مواجه هستیم.

وی با تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و رئیس انجمن موسیقی استان هرمزگان بابت همکاری در برگزاری جشنواره موسیقی بانوان استان، تصریح کرد: هرچه از پایتخت دور می شویم مشکلات در حوزه موسیقی بیشتر می شود.

دبیر نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان با اشاره به اینکه استعدادهای نابی در موسیقی بانوان هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: همواره به قانون پایبند بوده و هستیم و اگر مشکلی باشد به طور حتم از مراجع قانونی پیگیری می کنیم.

نخستین جشنواره موسیقی بانوان استان هرمزگان به کار خود پایان داد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا