6 طرح خدماتی و تولیدی در مهاباد افتتاح شد


6 طرح خدماتی و تولیدی در مهاباد افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، 6 طرح تولیدی و خدماتی امروز، چهارشنبه در شهرستان مهاباد با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان افتتاح و یک طرح عمرانی نیز کلنگ زنی شد.

رییس اداره توزیع برق مهاباد روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های برق رسانی بخش مرکزی اظهار داشت: این طرح ها شامل پنج طرح برق رسانی با ۳۲ میلیارد ریال هزینه شامل سه دستگاه ترانس در شهر گوگ تپه با ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال و احداث خط و نصب یک دستگاه ترانس در روستای "حاجی خوش" با یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال هزینه است.

وی اضافه کرد: همچنین تبدیل شبکه مسی به شبکه خودنگهدار در محله‌های "پشت تب"، "کانی صوفی رشید" و "شهرک صبا" با ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، نصب هزار شعله چراغ روشنایی در معابر و محورهای سردشت، برهان و شهرویران با ۱۴ میلیارد ریال و تامین برق مساکن مهر "سبحان" و "روناس" با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این روز است.

افتتاح کارگاه نوآوری دانش بنیان در شهر گوگ تپه افتتاح شد

مدیر صندوق کار آفرینی امید مهاباد در آیین افتتاح این مرکز دانش بنیان گفت: شرکت الکترونیک صنعت "ویانا" در امر تولید قطعات، مدارها و دستگاه الکترونیکی فعالیت داشته و قادر است سالانه حدود هزار قطعه الکترونیکی تولید ‌کند.

6 طرح خدماتی و تولیدی در مهاباد افتتاح شد

کامران کریمی‌آذر اضافه کرد: در مجموع ۱۳ میلیارد ریال برای راه‌اندازی این کارگاه هزینه شده که از این میزان ۹ میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید و مابقی توسط سرمایه گذار تامین شده است.

وی اظهار داشت: با افتتاح این طرح برای هفت نفر از جوانان با استعداد و تحصیلات دانشگاهی این شهرستان فرصت اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده که با توسعه شرکت امکان بکارگیری نخبگان دیگر نیز فراهم است.

پارک جنگلی شهر تازه تاسیس گوگ تپه کلنگ زنی شد

شهردار شهر گوگ تپه در حاشیه این آیین بیان کرد: عملیات اجرایی فاز اول پارک جنگلی "چری سپی" در مساحتی بالغ بر ۲.۷ هکتار کلنگ زنی شد.

6 طرح خدماتی و تولیدی در مهاباد افتتاح شد

احمد پور محمد اقدم اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول این پارک جنگی ۲۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال است از محل تملک دارایی‌ها سرمایه‌ای استان و منابع داخلی تامین خواهد شد.

6 طرح خدماتی و تولیدی در مهاباد افتتاح شد

همچنین در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر فرماندار و جمعی از مسولان با حضور در منزل شهید "قادر قادری مطلق" که در سال ۱۳۶۲ در منطقه شهرویران توسط عناصر ضد انقلاب ترور شده بود، رفته و با اعضای خانواده این شهید دیدار و از آنها دلجویی کردند.

برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز شده است.

۴۹ پروژه عمرانی دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای تکمیل و تجهیز آنها در مجموع ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل