تیم نونهالان زنجان در مسابقات قهرمانی دوگانه قهرمان شد


تیم نونهالان زنجان در مسابقات قهرمانی دوگانه قهرمان شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان زنجان گفت: تیم نونهالان زنجان در رقابت‌های قهرمانی کشور دواتلون دوگانه زمینی که در کرمانشاه برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

رسول مشهدلو، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این مسابقات که تیم زنجان با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد و تیم های آذربایجان‌غربی و اصفهان نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

وی، اظهار داشت: تیم نونهالان زنجان در این رقابت ها که روز سه شنبه/۱۴ بهمن ماه/ در دهکده ورزشی المپیک استان کرمانشاه و در مسافت های یک هزار متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه و ۵۰۰ متر دو برگزار شد با ۲ ورزشکار "کیمیا شامی و غزل صفا" حاضر شده بود که "صفا" توانست با زمان ۲۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه مقام قهرمانی را از آن خود کند.

مشهدلو، سطح این رقابت ها را به دلیل حضور ورزشکاران منتخب از سراسر کشور، بالا ارازیابی کرد و افزود: مهدیس تقیان از اصفهان با زمان ۳۴:۲۲ و پریا ایرانی از آذربایجان‌غربی با زمان ۲۳ دقیقه سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش نوجوانان نیز که در مسافت ۲ کیلومتر دو، ۶ کیلومتر دوچرخه و یک کیلومتر دو، برگزار شد زنجان با ۲ ورزشکار منتخب (ستایش انصاری و فائزه مهری) به مربیگری و سرپرستی زهرا محمدی شرکت کرده بود که متاسفانه این ۲ ورزشکار در میانه مسیر به دلیل نقص فنی دوچرخه‌های خود از دور مسابقات خارج شدند.

مشهدلو با بیان اینکه رقابت های قهرمانی کشور دوگانه زمینی پسران نونهال و نوجوان نیز ۱۶ بهمن ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: صبح امروز /۱۵ بهمن ماه/ تیم زنجان در قالب مهدی شافعیان، امیرحسین نصیری و مهدی آقایی در بخش نونهالان و پوریا شامی و آرتین نصیری در بخش نوجوانان با مربیگری و سرپرستی علی مشهدلو، عازم این پیکارها شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!