کاربرد گسترده انواع پیستوله رنگ بادی از نقاشی هنری گرفته تا نقاشی ماشین و رنگ کاری در و دیوار، باعث شده تا قیمت پیستوله رنگ پاش به گستردگی کاربرد این ابزار محبوب باشد. تا جایی که حتی یک نقاش حرفه ایی برای انتخاب پیستوله رنگ مناسب کار خود می­تواند دچار سردرگمی شده و تفاوت قیمت ها باعث شود تا براحتی نتواند پیستوله بادی مناسب کار خود را انتخاب و خریداری نماید.

قیمت پیستوله رنگ چقدر و چرا؟!!! عوامل موثر در قیمت پیستوله رنگ پاش بادی

در این گزارش سعی کرده ایم عوامل تاثیرگذار در قیمت پیستوله رنگ بادی را بررسی کنیم و البته پیشنهاداتی برای خرید پیستوله رنگ بادی نیز ارائه کنیم تا شاید کمی از پیچیدگی انتخاب و خرید پیستوله بادی کم شود.

قیمت پیستوله بادی و عوامل تاثیرگذار در آن

شاید نیاز به ذکر این مطلب نباشد که هر ابزار و یا تولید صنعتی و غیر صنعتی، که در کشورهای پیشرفته و جهان اول تولید می­شوند به نسبت محصولات و ابزاهایی که در کشورهای دیگر تولید می­شوند از قیمت بسیار بالاتری برخوردارند!

با این توضیح یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت پیستوله رنگ بادی مشخص می­شود که شاید مهمترین عامل در بین لیست چند موردی ما باشد که در ادامه به موارد مهمتر اشاره خواهیم نمود، ولی در ابتدا باید بدانید مهمترین عامل در قیمت پیستوله رنگ پاش کشور سازنده و البته کارخانه و برند تولید کننده آن است.

قیمت پیستوله رنگ چقدر و چرا؟!!! عوامل موثر در قیمت پیستوله رنگ پاش بادی

به عنوان مثال پیستوله ایی که در آلمان تولید می­شود مسلماً از قیمت بالاتری نسبت به مدل مشابه آن که در چین تولید شده است برخوردار است. این نه فقط به دلیل برند یا نام و آوازه کشورهای رده اول دنیا، بلکه به دلیل کیفیت بالای ساخت و طول عمر ابزار می­باشد. حتی در بیشتر مواقع ارزش خرید یک ابزار یا پیستوله رنگ پاش آلمانی بسیار بیشتر از مدل مشابه چینی آن است، چون دقت رنگ­کاری و کیفیت نهایی رنگ کاملا متفاوت خواهد بود.

قیمت پیستوله رنگ چقدر و چرا؟!!! عوامل موثر در قیمت پیستوله رنگ پاش بادی

کیفیت ساخت، مواد و آلیاژهای بکار رفته در ساخت پیستوله

گذشته از کیفیت کلی محصولات اروپایی و تفاوت آنها با تولیدات دیگر کشورها، کیفیت متریال های بکار رفته در پیستوله رنگپاش بادی نیز از دیگر عوامل مهم در قیمت پیستوله بادی است که حتی میتوان گفت مهمترین عامل در قیمت پیستوله نیز می باشد.

همانطور که می­دانید پیستوله رنگ پاش بادی از بدنه­ی فلزی که معمولا از آلیاژهای آلومینیوم است ساخته می­شود که هم وزن سبکی داشته باشد هم از مقاومت خوبی برخوردار باشد. اما قطعاتی در پیستوله بکار میرود که متفاوت از جنس آلیاژ بدنه است و در کیفیت پاشش رنگ، آب­بند بودن قطعات و البته پاک شدن ساده رنگ از داخل و روی پیستوله تاثیرگذار هستند.

به عنوان مثال در اغلب موارد سوزن و نازل پیستوله رنگ از دو فلز متفاوت ساخته می­شوند؛ سوزن پیستوله رنگپاش که در واقع کار باز و بسته کردن خروجی رنگ را به عهده دارد بهتر است از فولاد­های ضد زنگ ساخته شود تا کمترین سایش و خوردگی را در طولانی مدت داشته باشد و نازل پیستوله معمولا از برنج ساخته می­شود تا هم مقاومت لازم را داشته باشد هم از نظر نشتی و آب­بند بودن به درستی کار خود را انجام دهد.

بکار گیری فلزات مختلف در ساختار این ابزار بسیار پرکاربرد باعث می­شود تا قیمت پیستوله رنگ بادی در مدل­های مختلف تغییر کند و به همین دلیل در پیستوله بادی­های ارزان قیمت سعی می­شود این تفاوت ها و فرایندهای ساخت پیستوله کمتر و ساده­تر شود و برعکس در پیستوله رنگ پاش­های گران قیمت از فلزات و آلیاژهای با کیفیت­تری استفاده می­شود که عمر پیستوله، دقت پاشش و کیفیت نهایی سطح رنگ را به شدت افزایش می­دهد.

قیمت پیستوله رنگ چقدر و چرا؟!!! عوامل موثر در قیمت پیستوله رنگ پاش بادی

تاثیر فرایندهای ساخت و استفاده از دستگاه­های دقیق و پیچیده در قیمت پیستوله رنگ

اینکه چرا محصولات ساخت شده در کشورهای پیشرفته از قیمت بالاتری برخوردار هستند فقط به نام و برند این کشورها محدود نمی­شود و همانطور که گفته شد مواد اولیه با کیفیت و درجه یک نیز در قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند؛ اما عامل تعیین کننده و آخرین برگ برنده کشورهای سازنده رده اول دنیا در محصولات صنعتی، استفاده از دستگاه­های بسیار پیشرفته و فرایندهای بسیار دقیق در تولید است که در نتیجه به قیمت بالاتر این محصولات می­انجامد.

به عنوان مثال پیستوله ساتا آلمان که به حق یکی از بهترین پیستوله رنگ­های موجود در بازار دنیا است، علاوه بر استفاده از متریال­های بسیار با کیفیت از روش­های تولید بسیار دقیقی نیز برخوردار است که همین دقت و تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن باعث می­شود تا بالاترین میزان کیفیت را در پاشش رنگ داشته باشد.

همین عوامل در قیمت پایین پیستوله رنگ­های چینی نیز تاثیرگذار است. همانطور که در پیستوله رنگ پاش های ساخت آلمان و ژاپن از بهترین مواد و آلیاژها و پیشرفته­ترین تکنولوژی­های تولید استفاده می­شود، در محصولات چینی کمتر به کیفیت نهایی توجه شده و فقط قیمت نهایی پیستوله رنگ است که مهم است.

پیستوله رنگ را از کجا و چطور خریداری نماییم؟!

در این روزهایی که حتی رفتن به محل کار می­تواند خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد بهتر است برای خرید پیستوله رنگ پاش بادی یا هر ابزار مورد نیاز دیگر، سری به فروشگاه­های اینترنتی معتبر بزنیم و خرید خود را با بهترین قیمت و البته قیمت­های رقابتی از فروشگاه­های اینترنتی انجام دهیم.

اگر بخواهیم فروشگاه­های اینترنتی را به دو دسته کلی تقسیم­بندی کنیم، می­توانیم فروشگاه­های معتبری را انتخاب کنیم که به صورت غیر تخصصی فعالیت می­کنند و فروشنده­های مختلف، محصولات خود را بفرش می­رسانند اشاره کنیم، مانند فروشگاه اینترنتی دیجیکالا https://www.digikala.com/ و یا انتخاب بهتری داشته باشیم و از وبسایت­ فروشگاه­های تخصصی اقدام به خرید پیستوله رنگ بادی نماییم؛ مانند فروشگاه تخصصی ایرپاور https://airpower.ir/ که به صورت تخصصی انواع ابزار بادی و البته پیستوله بادی را با تنوع بسیار زیاد در اختیار شما قرار می­دهد.

قیمت پیستوله رنگ چقدر و چرا؟!!! عوامل موثر در قیمت پیستوله رنگ پاش بادی

سود در خرید، خرید از فروشگاه­های تخصصی

شما میتوانید برای خرید پیستوله رنگ پاش به فروشگاه غیر­تخصصی مانند دیجیکالا مراجعه نمایید، اما هنگام خرید نباید انتظار داشته باشید اطلاعات درستی از ویژگی­های یک ابزار تخصصی مانند پیستوله رنگ پاش بادی را دریافت نمایید یا در مشخصات محصول به نکات مهم و تخصصی پیستوله اشاره شده باشد. در عین حال خرید از فروشگاه تخصصی، مانند ایرپاور این مزیت را دارد که نه تنها در هنگام خرید آنلاین دقیق ترین اطلاعات تخصصی را دریافت می­کنید و تنوع بی نظیری از قیمت پیستوله رنگ بادی و کیفیت ها و برندهای مختلف را دریافت می­کنید، بلکه می­توانید براحتی با تماس با مشاوران این فروشگاه­ها هرانچه نیاز به دانستن آن دارید را بپرسید و پاسخ تخصصی دریافت نمایید، حتی هرآنچه که تا قبل از آن در مورد ابزار خود نمی­دانستید را نیز در این مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید.