48 طرح عمرانی و اقتصادی در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد


48 طرح عمرانی و اقتصادی در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- 48 طرح عمرانی و اقتصادی با 159 میلیارد تومان اعتبار به مناسبت دهه فجر با حضور «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ۴۸ طرح در بخش های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی در سطح شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی و حمیل افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

جهانبخش حیدری، یکی از مهم ترین طرح های شهرستان را بازسازی و مقاوم سازی مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و افزود: مرحله دوم بیمارستان با ۱۲۶ تختخواب در ۶ طبقه و هشت بخش با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان مقاوم سازی شده است.
وی اضافه کرد: ۴۷ میلیارد تومان نیز برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده که علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی درمان شهرستان، اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۱۰۰ نفر را به همراه داشته است.

حیدری همچنین از افتتاح سه واحد آموزشی در بخش حمیل و مرکزی با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار خبرداد و گفت: در بخش زیرساخت های مخابراتی در شهرستان برای پوشش اینترنتی هشت روستای شهرستان هم ۱۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او همچنین از افتتاح گازرسانی به هشت روستای اسلام آبادغرب با ۲ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: از ۱۷۱ روستای شهرستان ۱۲۲ روستا گازرسانی شده و ۲۱ روستا نیز در حال گاز رسانی است که امیدواریم با همت شرکت گاز ۲۷ روستای باقی مانده نیز به زودی گاز رسانی شود.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه گفت: امروز همچنین اصلاح و بهینه سازی کابل های برق با چهار میلیارد تومان، طرح های عمران شهری شامل جدول گذاری، آسفالت و احداث سایت آتش نشانی با ۶ میلیارد تومان اعتبار و طرح های ورزشی با ۷۰۰ میلیون تومان اعتار هم افتتاح شده است.

حیدری در بخش دیگری از صحبت های خود از افتتاح طرح های دامپروری، کارخانه الکترود درخشش باختر و کارخانه تولید الکل طبی، ۲۶۷ طرح اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با ۱۱ میلیارد تومان، ۱۷۰ طرح بهزیستی با کمک بنیاد برکت با سه میلیارد تومان و ۱۰۹ واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد خبر داد.

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمات فراوان و شایان توجهی به مردم ارایه کرده است و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، در بحران کرونا در کنار مردم بوده و در این راستا ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در حمایت از مشاغل آسیب دیده تاکنون پرداخت کرده است و این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا