97طرح در گیلانغرب به بهره‌برداری رسید


97طرح در گیلانغرب به بهره‌برداری رسید

قصرشیرین - ایرنا- بهره‌برداری از 97 طرح عمرانی و عشایری روز چهارشنبه در گیلانغرب به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گیلانغرب در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها در زمینه عمران شهری روستایی و عشایری بهداشتی و درمانی، رفاهی فرهنگی و هنری، صنعتی، کشاورزی، آبخیزداری، برق و ورزشی است.

کوروش محمودیان افزود: گازرسانی به ۲۹ روستا در دهستان های حومه، ویژه نان و گواور، احداث مجتمع فرهنگی هنری میرزا رضا کلهر در شهر سرمست، کتابخانه عمومی کل کش، احداث پانسیون پزشکان، تجهیز بیمارستان الزهرا (س) به امکانات روز دندانپزشکی، تجهیز بیمارستان به سیستم امحا استاندارد زباله بیمارستانی، تجهیزات درمانی در بخش‌های مختلف اعم از بخش کرونا، از این طرح ها است.

فرماندار گیلانغرب دیگر طرح ها را شامل احداث هشت طرح کشاورزی و دامپروری، چهار طرح آبخیزداری و کشت گیاهان دارویی، طراحی توسعه و اصلاح بهینه خطوط برق، چهار طرح صنعتی تولید ماسک باند و گاز طبی و تولید پودر بیتومین، پنج طرح آسفالت معابر شهری در گیلانغرب و سرمست، ۲۱ طرح خدمات عمران روستایی و عشایری و کلنگ زنی احداث مجتمع ۱۰۰ واحدی مسکن ملی شهر گیلانغرب بیان کرد.

محمودیان گفت: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده که با ایجاد آن ها زمینه ایحاد ۷۰ فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی گفت: گیلانغرب همواره در همه عرصه‌ها به ویژه ولایتمداری و دفاع از انقلاب و کشور پیشتاز بوده است.

حسین خوش اقبال افزود: افتتاح طرح‌های مختلف در اکثر نقاط کشور در حالی است که ملت ایران در شرایط اعمال بی سابقه ترین تحریم ها توسط دشمنان قرار دارد.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت امام راحل و نهضت امام (ره) در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مردم در شرایط سخت نظام اسلامی را تنها نگذاشته اند و امروز وظیفه ماست که با تلاش بیشتر رضایتمندی مردم را حفظ کنیم و بتوانیم شرایط بهتری را برای مردم فراهم کنیم.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید