دادن این کادوها در روز ولنتاین ممنوع!


با نزدیک شدن به روز ولنتاین همه شهر قرمز می شود و پر از نمادهای عشق می شود. امسال نیز مانند هر سال دیگری دختران و پسران زیادی برای نزدیک شدن به روز ولنتاین و هدیه دادن و گرفتن در روز عشق خود را آماده می کنند. یکی از مهم ترین مساپل در روز ولنتاین هدیه است. در چند سال گذشته هدیه دادن خرس و شکلات نماد اصلی ولنتاین بود اما بنظر شما چه هدیه ای را...

دادن این کادوها در روز ولنتاین ممنوع!

با نزدیک شدن به روز ولنتاین همه شهر قرمز می شود و پر از نمادهای عشق می شود. امسال نیز مانند هر سال دیگری دختران و پسران زیادی برای نزدیک شدن به روز ولنتاین و هدیه دادن و گرفتن در روز عشق خود را آماده می کنند. یکی از مهم ترین مساپل در روز ولنتاین هدیه است. در چند سال گذشته هدیه دادن خرس و شکلات نماد اصلی ولنتاین بود اما بنظر شما چه هدیه ای را نباید در روز ولنتاین به یک دختر داد؟

دادن این کادوها در روز ولنتاین ممنوع!

اما کدام هدیه های را نباید در ولنتاین به همسرتان بدهید؟

لوازم آشپزخانه: بدترین کادوی ممکن است چرا که روز ولنتاین روز عشق است و شما باید با هدیه ای که به همسرتان می دهید عشق تان را و این که به او اهمیت می دهید را نشان دهید نه اینکه با خریدن لوازم آشپزخانه که مربوط به خانه است سعی کنید نشان دهید که باو اهمیت می دهید و او را دوست دارید!

شال طرح دار: اگر می خواهید به همسرتان کادو بدهید شا گزینه مناسبی است اما از آن جهت که بسیاری از آقایان به میزان اندکی هم با سلیقه خانم هایشان آشنا نیستند به شما توصیه می کنیم به جای خریدن یک شال با طرح عجیب یک شال با طرحی ساده بخرید و به او هدیه بدهید.

دادن این کادوها در روز ولنتاین ممنوع!

خرس ولنتاین: در سال های گذشته و حتی امروز هم خریدن خرس در ابعاد و اندازه های مختلف برای روز ولنتاین به یک فرهنگ تبدیل شده است امام بهتر است به جای دوباره و دوباره کادو دادن یک خرس دیگر همسرتان را به گونه ای دیگر سوپررایز کنید.

عطر: بازهم به شما توصیه می کنیم اگر از سلیقه همسرتان آگاه نیستید دست به خریدن عطر برای این روز و هدیه دادن نزنید زیرا ممکن است همسرتان هرگز از آن عطر استفاده نکند در ضمن برخی از افراد نیز فکر می کنند که هدیه دادن عطر جدایی می آورد!

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

سقوط شدید قیمت سکه و دلار در بازار | 3.4 هزار دومین قیمت دلار و یورو در صرافی ملی/نرخ رسمی ۱۹ ارز کاهش یافت | 3.2 هزار در بازار سکه و طلا چه خبر است؟ | 2.8 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 23.3 هزار کاهش شدید قیمت دلار و یورو در بازار و صرافی ملی، دلار در مسیر سقوط قرار گرفت؟ | 26.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم