قالیباف کاندیداى پوششى رییسى در ١٤٠٠ است


فعال سیاسی اصولگرا و از نزدیکان قالیباف گفت: مدیران و اعضای سابق ستاد قالیباف به صورت غیر رسمی اما خیلی جدی در مناطق تهران و استان ها فعال شده اند. وهاب عزیزی، دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران...

فعال سیاسی اصولگرا و از نزدیکان قالیباف گفت: مدیران و اعضای سابق ستاد قالیباف به صورت غیر رسمی اما خیلی جدی در مناطق تهران و استان ها فعال شده اند.


وهاب عزیزی، دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به صورت رسمی و رسانه ای از نامزدی قالیباف حمایت کرده بود، در گفت و گو با برنا راهبرد اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ را دارای پیچیدگی و چند مرحله ای توصیف کرد.


از نظر وهاب عزیزی، جریان اصلاح طلب تیم رسانه ای قوی دارد که توسط سلبریتی های داخل و خارج پشتیبانی و تغذیه می شود. لذا اصولگرایان برای مقابله با سونامی تبلیغاتی و جنگ رسانه ای رقیب، یک سپر دفاعی چندلایه طراحی کرده اند تا از نامزد اصلی خود در مقابل هجمه های رسانه ای دفاع کنند. رونمایی زمانبندی شده از کاندیداهای پوششی، بخشی از این طرح است که با اعلام کاندیداتوری عزت الله ضرغامی، حسین دهقان و بقیه شروع شده و در نهایت با نامزدی محمد باقر قالیباف تکمیل می شود.


مدیر مسئول جهادگران نیوز طراحی جدید اصولگراها را هوشمندانه و بی نقص دانست و اضافه کرد: بعضی وقت ها از اعلام حضور یک مینی بوس کاندیدای ریاست جمهوری به عنوان نقطه ضعف اصولگرایان یاد می شود، در حالی که این کاندیداها تیم پیشرو و "تیرجمکن" رئیسی هستند، می آیند تا مسیر ورود او به پاستور را آماده کنند.


فعال رسانه ای اصولگرا تصریح کرد: اصولگرایان بر سر موضوع توانایی و کارآمدی ابراهیم رئیسی وحدت و اتفاق نظر دارند و همه قبول دارند که در شرایط فعلی فقط ابراهیم رئیسی پتانسیل و توان اجماع حداکثری بین گروه ها و طیف های مختلف اصولگرا و جریان ارزشی از تندروها تا محافظه کاران را دارد؛ عملکرد یک سال اخیر رئیسی در قوه قضائیه نیز این باور را تقویت کرده است. قالیباف در این طرح تا مرحله ثبت نام پیش می رود، شاید در مناظرات نیز حضوری فعال داشته باشد اما انتظار نهایی از قالیباف این است که زمینه حضور ابراهیم رئیسی را فراهم و کم خطر کند. قالیباف می تواند در دوره بعدی شانس خود را با ضریب اطمینان بیشتری امتحان کند، که این معقول تر و تحقق پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا