فرماندار دزفول بر لزوم حمایت از نخبگان و جوانان مستعد تاکید کرد


فرماندار دزفول بر لزوم حمایت از نخبگان و جوانان مستعد تاکید کرد

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول گفت: متاسفانه از نخبگان و جوانان بااستعداد حمایت نمی‌شود و هنگامی که آنها طرحی ارایه می‌دهند به علت نبود حمایت خسته می‌شوند در حالی که سایر کشورها از افراد مستعد حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز چهارشنبه در جشنواره جوان موفق در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه دزفول با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) افزود: مهمترین مشکل در شهرستان دزفول در این زمینه، نبود حمایت از جوانان مستعد و خستگی نخبگان است.
وی با بیان اینکه در جریان شکوفایی انقلاب اسلامی و پس از پیروزی آن، جوانان مستعد شناسایی شدند گفت: همواره وقتی در تنگنا قرار گرفتیم، نخبگان و جوانان با استعداد شناسایی شدند که نمونه آن شهید چمران ، شهید باکری و جوانان دیگری بودند که سکاندار دوران دفاع مقدس شده و پیروز شدند.
به گفته وی برای شناسایی این نخبگان باید فرصت خودنمایی به آنها بدهیم و در واقع جوانگرایی باید سازماندهی و تشکیلاتی شود.
فرماندار ویژه دزفول گفت: طرح جشنواره جوان موفق از یکماه پیش در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‌هایی شد که این فعالیت‌ها باید تداوم یابد و در حد حرف نباشد؛ در عمل نیز باید این استعدادها شناسایی شوند.
وی بیان کرد: ۱۰ محور در راستای این جشنواره مشخص شده و موضوعات روز و سنتی که نیاز است به مدرنیته تبدیل شوند در آن دیده شده است. همه باید کمک کنند تا ظرفیت‌های دزفول در حوزه هنر، صنعت، موسیقی، شعر و ادب و کشاورزی شناخته و معرفی شوند.

فرهمند پور ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره از ۱۶ بهمن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و جوانان بااستعداد می‌توانند در قالب محورهای مطرح شده طرح های خود را ارایه کنند.
فرماندار دزفول از افراد مستعد و نخبگان دعوت کرد در این حوزه ورود کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از چند جوان بااستعداد و نخبه دزفول تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق