بیش از 11 میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در ملایر بهره‌برداری شد


بیش از 11 میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در ملایر بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- مدیر توزیع برق ملایر گفت: همزمان با دهه فجر امسال 12 طرح برق‌رسانی با 11 میلیارد و 570 میلیون تومان اعتبار در حوزه برق این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، «رضا شیردره» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، بهبود شاخص‌های شبکه‌های توزیع برق و رضایت‌مندی مردم اجرا شده است.

وی تبدیل ۴۰ کیلومتر از شبکه مسی به کابل خودنگهدار، نصب ۶ دستگاه پست عمومی، تعمیر چهار هزار و ۱۰۰ دستگاه کنتور معیوب، احداث سه هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جدید در حوزه شهرهای ملایر و ۶ هزار و ۳۰۰ متر شبکه روستایی برای متقاضیان جدید را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

مدیر توزیع برق ملایر بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال همچنین روشنایی بلوار خلیج‌فارس ملایر به عنوان یکی از مطالبات چندین ساله شهروندان با همکاری شهرداری و فرمانداری ویژه ملایر در مدت زمان کوتاهی اجرا و خروجی‌های پست فوق توزیع شهید سلیمانی شهرک ولیعصر(عج) ملایر با اجرای یک‌هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و ۳۰۰ متر شبکه هوایی احداث شد.

شیردره اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق بازار بزرگ ملایر را یکی از اقدامات مهم عنوان کرد و افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ متر از شبکه برق بازار سنتی ملایر با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان اصلاح و بهینه شد که در حال حاضر ۸۵ درصد از اصلاح شبکه برق بازار انجام شده و ۱۵ درصد مابقی در تعهد ما است که به‌زودی به اتمام می‌رسد.

وی پیک مصرف برق این شهرستان را ۱۲۱ مگاوات و بیشترین پیک مصرف برق را مربوط به مرداد امسال عنوان و بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال با اقدامات انجام شده، خاموشی‌های این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش یافت.

مدیر توزیع برق ملایر با تاکید بر اینکه در تمامی شاخص‌ها رشد داشته‌ایم اظهار داشت: در حوزه وصول مطالبات در مدت یاد شده ۱۳ درصد رشد داشتیم و از ۳۰ میلیارد تومان مطالبات این حوزه، سه میلیارد تومان آن وصول شد.

بیش از 11 میلیارد تومان طرح برق‌رسانی در ملایر بهره‌برداری شد

کاهش ۳۳ درصدی خاموشی‌ها در ملایر

شیردره با بیان اینکه خاموشی‌های معابر و سطح شهر به حداقل رسیده است یادآور شد: خاموشی‌های اعمال شده در سطح شهر برای اصلاح و بهینه‌سازی و انجام اقدامات پیشگیرانه است و از قبل به همشهریان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی خواستار نصب اپلیکیشن «برق من» با توانایی اجرای ۴۰ خدمت به صورت غیرحضوری توسط مشترکان برق شد و گفت: از زمان اجرای طرح «برق امید» از سوی وزارت نیرو که از ابتدای آبان آغاز شد، تاکنون ۲۵ درصد از مشترکان خانگی این شهرستان مشمول طرح برق امید شده‌اند.

مدیر توزیع برق ملایر خواستار مدیریت مصرف برق توسط مشترکان شد و ادامه داد: هر مشترک برق خانگی که بتواند مصرف برق خود را در فصل گرم سال به زیر ۱۰۰ کیلووات و در سایر ماه‌های سال به زیر ۸۰ کیلووات برساند، مشمول طرح برق امید خواهد شد.

شیردره همچنین به اجرای هفت مانور جهادی و سرکشی به دستگاه‌های اجرایی، کسبه و اصناف و مشترکان با هدف مدیریت مصرف برق، رفع ضعف ولتاژ، تعویض کنتور، اصلاح و بهینه‌سازی، تعویض روشنایی معابر و اقدامات پیشگیرانه و جمع‌آوری ۲۳۰ دستگاه ماینر اشاره و همراهی و حمایت فرماندار ویژه ملایر، مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان و نمایندگان ملایر را عامل مهمی در رشد تمامی شاخص‌های توزیع برق این شهرستان عنوان کرد.

شهرستان ملایر دارای ۱۳۰ هزار مشترک، یک‌هزار و ۸۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط، یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف و سه هزار دستگاه پست توزیع برق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته