درگیری مأموران انتظامی با زنان روستای ذهبدی بشاگرد کذب است


درگیری مأموران انتظامی با زنان روستای ذهبدی بشاگرد کذب است

بندرعباس- ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه درگیری مأموران انتظامی بشاگرد با زنان روستای ذهبدی کذب محض است، گفت: اقدامات پلیس با دستور مرجع قضایی و در چهارچوب قانون صورت گرفته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان هرمزگان،سرهنگ"سعید شفیعی" گفت: در راستای افتتاح پروژه ملی نیروگاه خورشیدی در بشاگرد،چندین مرحله جلسات سخنرانی توسط مسئولان انتظامی شهرستان با اهالی و دهیار وشورای اسلامی زهبدی برگزار شد اما گره گشا نبود.

وی با بیان اینکه طی چندین مرحله نیروگاه و پروژه در حال احداث توسط اهالی روستا تخریب شد، اذعان داشت: مراتب به مراجع قضائی اعلام و موضوع در شورای تأمین شهرستان مطرح و محرز شد واگذاری زمین جهت یک پروژه ملی و در جهت منافع عموم به صورت قانونی توسط نهاد های مربوطه به شرکت مجری طرح واگذار شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: با هماهنگی قضایی دستور شناسایی و دستگیری مزاحمین و افرادی که باعث ممانعت از فعالیت آن پروژه بودند صادر شد و تیم گشتی و پاسگاه انتظامی جکدان به محل اعزام شدند.

به گفته شفیعی، با حضور مأموران عده ای قصد ممانعت از اجرای قانون داشتند که در نهایت مأموران جمعیت را بدون هیچ گونه درگیری متفرق کردند.

به گفته معاون اجتماعی پلیس هرمزگان، تا کنون هیچ شکایتی از مردم در این راستا نرسیده و در صورت وجود شکایت، بررسی های لازم صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: شبکه های معاند با انتشار چنین اخباری قصد تشویش اذهان عمومی و خراب کردن جلوه پلیس خدمتگذار را دارند ، زیرا هیچ گونه برخوردی توسط ماموران نسبت به اهالی روستا صورت نگرفته و تعدای افراد مغرض و معاند با انتشار عکس های بی اعتبار و کذب در فضای مجازی آن را حربه ای قرار داده اند تا آن طریق به خواسته خود برسند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: عاملان انتشار تصاویر شناسایی شدند و اقدامات پلیسی در این راستا در دستور کار ماموران قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس